Pagina's

zondag 8 maart 2020

Beterschap

Hallo allemaal,

Ik heb dit keer een beterschapskaartje gemaakt. Ik heb hiervoor een al wat oudere Dutch Doobadoo mal gebruikt maar ik blijf het een hele leuke mal vinden. Dutch Doobadoo Card Art stepper 470.713.670


De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock.  Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier.


Ik ben echt fan van deze leuke stempelset en deze tekst past heel goed bij het thema van de kaart. 


Ik heb de stempelafdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden.  Wat zijn de eendjes toch leuk!


Als laatste heb ik nog een tekststempel met de tekst "Beterschap" gebruikt. De waterspetters heb ik gemaakt met een stempel, die hoort ookbij de stempelset. Ik ben benieuwd wat jullie weer van dit kaartje vinden.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes Mirande

1 opmerking: