Pagina's

zaterdag 14 maart 2020

Challenge #61


Hallo allemaal,

Voor de challenge van de maand maart maakte ik deze zeekaart. Dit is een favoriet thema voor mij. En bij jullie? N.a.v. de onderstaande sketch maakte ik deze creatie.


Dit is mijn voorbeeld


We hebben voor deze challenge 2 verschillende  Dutch Doobadoo mallen met elkaar gecombineerd. 
Namelijk de schatkaart en het anker.



Ik heb de schatkaart eerst overgetrokken op wit cardstock.  Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier.  Dit is een oud vel, die ik tijdens het opruimen van mijn scrapkamer tegen kwam. 
Wie eens een keer opruimt komt nog eens wat tegen zullen we maar zeggen. Alle randjes heb ik bewerkt met grijze distress inkt. 


Hierna heb ik het anker overgetrokken op wit cardstock. Het designpapier wat ik hiervoor gebruikt hebt komt uit mijn restjes bak.  Ook bij het anker heb ik alle randjes bewerkt met grijze distress inkt. 


Vervolgens ben ik met verschillende stansen aan de slag  gegaan om het tafereeltje verder aan te kleden.

 

De zeemeeuwen horen bij de stans van de vuurtoren.  De tekstjes op de kaart heb ik gestempeld met een stempelset.

 

Ik ben beniewd wat jullie van mijn voorbeeld vinden.   En hopelijk doen jullie ook deze maand weer gezellig mee.

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten