Pagina's

zondag 29 maart 2020

Wedding

Wat blijven de vouwkaarten toch ook leuk om te maken. Met deze mal van Dutch Doobadoo heb je gelijk al een hele mooie basis en dan is het nog mooi aankleden en voilá, klaar is je kaart. Februari collectie mal 470.713.772  Fold Art.


Ik heb designpapier van Mintay (marry me) gebruikt op mijn basiskaart.



 Met dit papier heb ik niet alleen mijn basiskaart aangekleed maar ik heb er ook de bloemen uitgeknipt en de trouwjurk met bruidegoms jasje. Het is zulk compleet papier dat je eigenlijk niets extra's nodig hebt.




Wie mij een beetje kent weet dat ik er natuurlijk toch nog wel een extra bloemetje en pareltje aan toe voeg. Je krijgt dan een nog mooier 3D effect en ik houd wel van een beetje extra.




Ik hoop dat mijn kaartje wat inspiratie heeft gebracht vandaag. 

Fijne dag allemaal.



1 opmerking: