Pagina's

vrijdag 7 augustus 2015

Kadootjes, Kaarsjes...

 Hoi allemaal.
Heb je de MDF Art puzzel stukken gezien van Dutch Doobadoo? Wat zijn ze super he! Ik heb zoveel gave dingen voor bij zien komen, met foto's, teksten.


Ik dacht zal ik er een met kerst maken. Voor ik met het papier op het puzzel stuk zou plakken heb ik een stuk tule-gaas op het puzzel stuk geplakt  Met het oude vintage papier van Studiolight heb ik het puzzel stuk op gebouwd 



De Dutch Softboard Dots, ik heb daar uit een stuk geknipt en het bewerkt met frantage, voor een extra glim effect. Voor mij verjaardag had ik deze gave Noor design Sterrenstans gehad, van een lieve vriendin. Vond het wel zo leuk achter het Softboard staan.


Het afdrukje is een Paperdolls stempel die ik met distress inkt heb ingekleurd.


Wat grote kerstbomen en het hert van Noordesign met een vleugeltjes stans. Een lief tekstje in de hoek.

478.007.009 Dutch Softboard Dots

Hoop dat jullie het leuk vonden en wat kerst inspiratie opgedaan hebben.
XX




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Erg leuk gedaan en het geeft zeker inspiratie! Wel gaaf om zo'n puzzelstuk te gebruiken ipv een rechttoe rechtaan kaart.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen