Pagina's

zondag 30 augustus 2015

Dreaming

Met de leuke nieuwe paperart ANIMALS kan je in een handomdraai snoezige sprookjesachtige tafereeltjes maken.  Ik heb eerst met een verfrollertje (maar een kwast kan ook) het hele velletje zwart gemaakt, daarna pas de onderdeeltjes los geknipt en opgeplakt, heel snel op deze manier. 



De achtergrondjes had ik nog liggen. Ik doe regelmatig demo's geven met de spulletjes van Dutch Doobadoo en dan hou ik altijd wel een leuk voorraadje achtergrondjes over. Heel handig voor als je eens iets snel wilt maken. 

479.002.011 Dutch Doobadoo Craft Art Animals

De achtergrond is hier gemaakt met Dylusions inkt en de masks bubbles, vintage en spiderweb. Dit zijn al wat oudere masks uit de collectie maar de oplettende kijker weet dat ze wel tot mijn favorieten behoren. Ik gebruik ze daarom regelmatig. 


Ook deze achtergrond is gemaakt met Dylusions inkt en wat oudere masks zoals honeycomb en small circles. 

470.715.011 Mask Art A5 Spiderweb  470.715.017 Mask Art A5 Bubbles  470.715.028 Mask Art Vintage

De layout maak ik eerst door de losse losgeknipte onderdeeltjes neer te leggen en te schuiven net zo lang totdat ik tevreden ben. Dan met een drupje Dutch Doobadoo lijm vastplakken en klaar. 

een creatieve groet van,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten