Pagina's

donderdag 21 april 2022

Wonings-koningsdag

  


 Hoi Hoi,

Het is alweer bijna zover. Koningsdag 2022. De afgelopen 2 jaar mocht dat niet gevierd worden ivm Corona, toch hebben we er met ons gezin en enkele vrienden van de kids maar een gezellige dag van gemaakt in de tuin. 

Dus ik dacht deze bijzondere koningsdag, die toen woningsdag genoemd werd, daar moeten we een leuke herinnering van maken. Ik heb alle leuke foto's daarom verwerkt in dit leuke mini-album.

Ik gebruikte voor dit album deze Crafty kit XL. Met de mal die bij dit papierpakket zit kun je dit leuke mini-album maken. Ik heb vooral met het oranje papier gewerkt uit deze kit.

In de tuin deden we samen allerlei oud Hollandse spelletjes wat op de dag zelf voor een heleboel plezier zorgde. Ik weet zeker dat we dit nooit gedaan zouden hebben als er geen Corona was geweest. 


De pagina's heb ik wat opgelukt met de stempels van Elisabeth Craft Design.



Zo ziet het boekje eruit als je hem helemaal openklapt.


Ik hoop dat we dit jaar met zijn allen weer eens een koningsdag kunnen vieren buiten onze tuin en dat iedereen dat volop van mag gaan genieten. Heel veel plezier allemaal!
Tot een volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten