Pagina's

woensdag 13 april 2022

For You


Vandaag laat ik jullie zien hoe ik deze kaart gemaakt heb.


In een map bewaar ik allerlei restanten papier waarop ik met verf bezig geweest ben.


Dit was een vel waarop ik mijn brayer met verf schoon gerold had. 


Op dit papier heb ik met blauwe distress inkt een mask (Doodle circle art. nr. 470.715.141) gebruikt.


Hierna heb ik met een 2e mask (mask art bricks art nr. 470.715.002) en distress inkt de stenen op de achtergrond gemaakt.


De bloem is een stempelafdruk die ik gekleurd heb en hierna uitgeknipt heb.


Een restje chipboard Baroque van Dutch Doobadoo (art. nr. 492.006.010) dat ik nog had liggen past mooi bij deze kaart. Met wat stansen heb ik de kaart verder afgemaakt.

Deze kaart ligt weer klaar om te kunnen verzenden.

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten