Pagina's

donderdag 14 april 2022

Dino

  


Hoi allemaal,

Ik mocht weer een jarige blij maken met een mooie muts. Dit keer maakte ik een dino muts. 


Voor deze muts heb ik de build up mal van de dino gebruikt.


Dutch Card Art Build up Dino
470 784 014


De staart van de dino heb ik wat langer gemaakt omdat de jarige graag een draken muts  wilde. In zijn pootje houdt hij het cijfer 5 vast. Deze heb ik gemaakt met de cijfermal van Dutch Doobadoo. 


Dutch Stencil Art A4 numbers 2
470 784 

Verder heb ik de ster ballon gemaakt met een stans van Carlijn Design. En ook de grasrand heb ik gemaakt met een stans.  De jarige voelde zich helemaal jarig met deze mooie muts op zijn hoofd. 
Zo leuk om dit te mogen doen en zeker wanneer je die blije gezichtjes ziet wanneer je de muts bij ze op zet. In de maand  maart heb ik maar 1 jarige dus voorlopig kan ik me weer bezig houden met kaartjes maken. Wie weet tot snel.

Groetjes, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten