Pagina's

woensdag 20 april 2022

Smile


Soms heb je van die papiertjes waarop je je brayer schoon gerold hebt die te mooi zijn om weg te gooien. Dit was zo'n achtergrond. Omdat dit stukje papier te klein was om in mijn art journal te gebruiken, heb ik er een stukje gestippeld papier bij gepakt.


En zoals je ziet maakt dit de pagina alleen maar mooier. 


Met een slimline mask Hearts (art. nr. 470.784.077) van Dutch Doobadoo heb ik met structuurpasta de hartjes op het papier gezet. 

Op mijn pagina heb ik de grote hartjes gebruikt.


Met restjes papier, een ingekleurde stempelafdruk van een takje, paper art van Dutch Doobadoo en de tekst stickers van Dutch Doobadoo heb ik de pagina verder afgemaakt.

De quote van de Sticker Art Doodle teksten (art. nr. 491.200.009) heb ik losgeknipt in losse woorden zodat de quote wat minder robuust op mijn pagina was. 


Op deze manier kun je ook gemakkelijk een woord weglaten.


De Paper Art Clocks (art. nr. 472.950.007) is zo ontzettend fijn om in een art journal te gebruiken.



En zo ziet de pagina in mijn art journal eruit. Leuk dat je weer hier kwam kijken.

Groeten Hanny

1 opmerking: