Pagina's

zaterdag 9 april 2022

Do That


Vandaag wil ik wat meer vertellen over deze art journal pagina.


Momenteel ben ik met een challenge bezig waarbij je iedere dag probeert om even een moment creatief bezig te zijn. Dat iedere dag is me helaas niet gelukt. Maar ik ben wel meer korte momenten creatief bezig geweest dan ik zonder deze challenge gedaan zou hebben.


Bij deze #the100daysproject gebruik ik iedere keer materialen die ik nog heb liggen, zoals resten geverfd papier op het formaat van een speelkaart in combinatie met een verfstrip en stash die ik hier nog heb liggen. Meestal zijn het kleine projecten die ik maak (dit is in korte tijd te maken). Alle eerdere creaties heb ik in de lengte gemaakt. Deze creatie in de breedte.  Omdat ik dit niet mooi vond nadat ik dit opgeplakt had, heb ik hierna deze creatie maar pagina vullend gemaakt.


Op deze pagina heb ik een reststukje geverfd papier gebruikt waarop ik destijds de mask met het spinnenweb met zilverkleurige mousse gebruikt heb.


Om de pagina wat meer op te vullen heb ik om verbinding met de onderkant van de pagina te maken washi tape gebruikt. 


Op verschillende delen van de pagina heb ik de ruitjesmask (mask art Wyber) en zwarte gesso terug laten komen. Op de foto zie je deze zwarte gesso op het zwarte papier niet goed. In het echt is dit een leuk subtiel accent. Hier en daar heb ik een wit lijntje om de zwarte gesso getekend.


De sticker letters zijn ook van Dutch Doobadoo.
 
Leuk dat je weer hier kwam kijken. Tot een volgende keer.

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten