Pagina's

vrijdag 29 april 2022

Nieuwe Woning


Hier heb ik een kaartje gemaakt met die leuke shape art "Vanessa". 


Wat is dit toch weer een leuk model zeg!


470.784.096

Ik heb deze kaart eerst uit wit cardstock overgetrokken en uitgeknipt. Daarna heb ik de tweede rand (vanaf de buitenkant gezien) getekend en uitgeknipt. Op deze kaart heb ik met de mask art "splash" een halve splash gemaakt met de distress oxide (de kleuren "prize ribbon" en "lucky clover").


470.783.092

Met dezelfde kleuren distress oxides heb ik met de mask art slimline "Cracked Patterns" de hoeken bovenin het steentjesmotief (rechtsboven op de foto) geblend en met het gene wat nog op mijn borstel zat het motief met de "sterretjes" (linksonder op de foto) licht opgezet.


470.715.822


Zo komt de kleur van de kaart weer terug en is het spierwitte van de kaart beetje weg. De kwast die je ziet heb ik zelf gemaakt. Ik heb een kwast op wit cardstock gelegd en de omtrek van de kwast overgetrokken en beetje nagemaakt.


Voordat ik de kwast op ging plakken, heb ik eerst met de mask art drip van die leuk druppels gemaakt aan de zijkanten onder de steentjes en onder aan de haren van de kwast. 


470.784.092

Bij deze kaart heb ik de clearstamp van Noor!Design 6410/0526 gebruikt. Op sommige delen ik heb met zwart potlood wat schaduw gamaakt. En onderaan de druppels heb ik met een witte gelpen een wit streepje getekend, zodat het lijkt alsof daar het licht opvalt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe. 

Groetjes, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten