Pagina's

donderdag 28 april 2022

Strawberries

  


Wat een leuke fold card art is die strawberry toch! 


Ik heb er dit keer een aardbeienhuisje van gemaakt.


470.784.111

Rondom heb ik de aarbei uit zwart overgetrokken en uitgeknipt en de aardbei en kroontje uit rood en groen cardstock. Ik heb met een gele inkt de "pukkeltjes" op de aarbei gemaakt, maar deze zijn niet echt goed zichtbaar.


473.005.014

De leuke aardbeien die ik heb gebruikt zijn van de slimline kit "Berry sweet". Ik heb een raam en deur geknipt en deze aardbeien voor de deur en achter het raam geplaatst. Ook heb ik gebruik gemaakt van de strawberries van Elizabeth Craft Design om de aardbei een beetje verder op te leuken. Met een witte gelpen en zwarte fineliner heb ik wat lijnen getrokken om een en ander te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten