Pagina's

zaterdag 2 april 2022

Bee Happy

 



Vandaag maakte ik dit kaartje. De basis is  gemaakt met een stans van Altenew waar je een lijstjeskaart mee kunt maken. 


Ik heb dit kaartje verder aangekleed met de restjes papier die ik nog had van de slimline Crafty Kit Bee.



Slimline Crafty kit Bee
473.005.019


De bloemen heb ik gemaakt met een gele Noor! stans, dit is een al wat oudere stans maar die past perfect bij dit thema. De beertjes en de grote bij komen uit het uitdrukvel wat hoort bij de Crafty Kit. De kleine bijtjes heb ik uit het papier geknipt en deze op het lijstje geplakt. 


Met structuurpasta heb ik een honingraad gemaakt met een maskstencil van Dutch Doobadoo.


Ik heb er nog geen tekst bij gemaakt zodat ik dit kaartje nog voor verschillende gelegenheden kan gaan gebruiken. Hij ligt nu in mijn voorraadbak.  Ik wens julie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

2 opmerkingen: