Pagina's

woensdag 6 april 2022

Van Harte

  


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer eens een verjaardagskaartje gemaakt. 


Dit keer heb ik deze leuke oudere mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik blijf het een leuke mal vinden.


Dutch Shape Art A5 Frame
470 713 146

Ik heb de kaart eerst overgetrokken op blauw en wit cardstock en vervolgens op blauw wit gestipt designpapier. Hierna heb ik een ouder afdrukje van een magnoliastempel ingekleurd met Faber Castell potloden en deze op mijn kaartje verwerkt.  Achter het afdrukje heb ik nog 2 kleine stukken designpapier verwerkt. 


Hierna heb ik verschillende bloemen uitgestanst en deze op de kaart geplakt. Zo wordt het een vrolijke verjaradagskaart en krijg je ook alvast een beetje een voorjaarsgevoel. Hier en daar heb ik nog een plakpareltje in het hart van de bloem geplakt. De tekst van harte heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten