Pagina's

vrijdag 28 januari 2022

Winter

 



Hallo allemaal,
 
Met deze leuke window mal van Dutch Doobadoo maakte ik deze winterse kaart. 


Dutch Doobadoo Slimline Window
470 784 069


Ik heb eerst een dubbele witte kaart gemaakt waarop ik deze mal verwerkt heb. Ik heb hiervoor papier van Joy gebruikt. Ik vind dit heel mooi papier voor winterkaartjes. Voor deze kaart heb ik niet alle raampjes gebruikt en heb ik ervoor gekozen om het vierde raampje op een andere plek te plakken. 
Ik heb stempeltjes van My Favorite Things gebruikt en de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. 


De sneeuwranden heb ik gemaakt met foam-bal klei. 


Het woord winter heb ik gemaakt met een stans net zoals de sneeuwvlokjes die her en der op de kaart te zien zijn. Van mij mag de sneeuw komen. 


Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes,

1 opmerking: