Pagina's

maandag 3 januari 2022

Give me a Hug

Wat is de nieuwe collectie super leuk met al die nieuwe Slimline masks.
Voor jullie een kaartje met 1 Mask gemaakt. 


Het middelste deel van de kaart is gemaakt met Alcohol inkt. De Mask op het Yupo papier gelegd en met de alcohol inkt erover heen. Het loopt er lekker onder door maar geeft een mooi effect. 


Op het onderste kaart vel heb ik dezelfde Mask gebruikt, maar dan met witte Dutch Doobadoo structuurpasta.

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

870.000.000

Toen deze droog was heb ik allerlei sprays erop gezet. Toevallig matchen de kleuren zo dat het lijkt of het met 1 soort inkt is gemaakt, maar dat is niet zo.


Ik vind het zo leuk dat het stencil zo'n vet effect geeft. De tekst GIVE ME A HUG is van Sticker Art Blocks  uit de nieuwe collectie 

491.200.023 Sticker Art Blocks

491.200.023

Al met al een geslaagd kaartje, hopelijk vinden jullie dat ook om er weer inspiratie uit te putten.

Tot een volgend blogbericht,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten