Pagina's

donderdag 20 januari 2022

Box It

 



Hallo allemaal,

Er is weer zo een te gekke collectie uit voor de maand december! 


Er zit dit keer een explosionbox bij. En wat is deze gaaf om te maken zeg!


470.784.072 explosionbox

Deze mal bestaat uit 4 delen. De 3 doosjes en de deksel. De middelste delen van de doosjes plak je op elkaar en daarna kan je je explosionbox gaan pimpen. Ik heb ervoor gekozen om binnenin een klein flesje rituals te plaatsen.


Natuurlijk kan je er ook een leuke tekst of spreuk,
in doen of merci chocolade... noem het maar op. Hoe voller hij is, hoe leuker het is voor de ontvanger!


 Het designpapier waar ik het doosje mee heb opgepimpt is "Positive Thoughts" van Crafter's Companion. In de box heb ik verschillende tags gemaakt met leuke teksten en spreuken.


Ik heb er zelfs ook theezakjes in verwerkt. Hoe leuk is dit om die box zo te pimpen, dat hij ook echt gaat exploderen! Ik heb me in ieder geval heerlijk kunnen uitleven met deze box.


Ik hoop dat ik jullie met deze box wat inspiratie heb kunnen geven en wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten