Pagina's

vrijdag 7 januari 2022

Baby


Ik heb hier het baby albumpje gemaakt om de belangrijkste momenten in te plakken van baby's eerste levensjaar.

Ik heb de eerste pagina (de babyfles) over getrokken en met het scrappapier van ciao bella "first year" beplakt.

 baby album 470.784.021

 De rand van de dop van de fles (het schroefdeel) heb ik met het scoreboard lijntjes in gemaakt.


Bij het scrappapier zitten leuke elementen die je uit kunt knippen. Ook zitten er van die leuke kaartjes in waar je een foto op kunt plakken.


Dit zijn de tweede en derde pagina, waar foto's in geplakt moeten worden wat de eerste kleding was wat de baby aan had en op de derde pagina een foto van de eerste lach.


Hier zijn twee pagina's waar je een foto kan plakken van het eerste speelgoed was, wat jou baby kreeg. En weer heb ik losse elementen uit het scrappapier geknipt en er op geplakt met foamtape, zodat je verschillende lagen krijg.



De volgende twee pagina's gaan over het allereerste boek wat je baby kreeg en natuurlijk de volgende pagina wanneer jou kindje haar/zijn eerste tandje kreeg. Je ziet dat ik de randjes van het albumpje met verschillende kleurtjes memento inkt zijn verwerkt, zodat de kleurtjes terugkomen en zodat het dan één geheel wordt.



De twee volgende pagina's zijn de eerste stapjes en de laatste pagina is jou kindje jarig. De grote één die je daar ziet is van de stencilart numbers.


 470.455.003 numbers

Natuurlijk kan je zelf het boekje zo dik maken als je wil! Ik heb het bij deze vijf pagina's gehouden. Om het boekje te binden heb ik click rings van CraftEmotions gebruikt. Aan de bindringen heb ik wat leuke lintjes gehangen om het verder op te leuken. Dit is toch een geweldig cadeautje geworden om iemand mee te verblijden?

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten