Pagina's

zondag 30 januari 2022

Veel Liefs

 



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een tasje gemaakt voor een jarige. In dit tasje heb ik wat geld gedaan met een lekkere verrassing (reep chocolade). Wie wordt hier nou niet blij van?

Voor het maken van dit heb ik deze mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Door de mal 2 x te gebruiken kun je er een tasje van maken. 

Dutch Doobadoo Cart Art Bag

470 784 070

Als eerste heb ik de mal overgetrokken op roze cardstock, daarna nog een keer op zwart cardstock en als laatste op het mooie Valentijnspapier van Echo Park. Dit papier met al die hartjes is echt favoriet bij mij Tussen de voor en achterkant van het tasje heb ik een ruggetje gemaakt zodat je er ook echt iets in kunt stoppen.

In de zijwand heb ik nog een rillijn gemaakt zodat je het tasje ook plat kunt versturen.


 Met een stans van Marianne Design heb de cirkel met de tekst veel liefs gemaakt. Hierop heb ik een afdrukje geplakt van een stempeltje van Nellie Snellen. Ik heb het afdrukje in gekleurd met Faber Castell potloden.  


De tekst "Speciaal voor jou" heb ik gestempeld. 


Hieronder zien jullie het tasje nog even van de bovenkant gefotografeerd.


Het tasje heb ik afgewerkt door er wat bloemetjes op te plakken met een lijmpistool. Op de achterkant van het labeltje kan ik straks nog een leuke tekst schrijven voor de jarige. Ik vind het zo een superleuk cadeautje geworden. Deze mal zal ik zeker nog vaker gaan gebruiken om zo'n leuke verrassing te kunnen maken. Heb jij ook al zo'n tasje gemaakt?

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten