Pagina's

zondag 2 januari 2022

Gnomie

  


Hallo allemaal,

Hier een verjaardagskaartje met de Build Up Gnome en de Card Art Mushrooms van Dutch Doobadoo.


Ik heb alle onderdelen van de gnome op verschillende kleuren overgetekend en uitgeknipt. Behalve de snor. 


470.713.815 Build Up Gnome

Ik vond het wel eens leuk een hele lange snor te maken, dus heb ik deze op de baard getekend en uitgeknipt. Daarna heb ik de Gnome in elkaar geplakt.


De beentjes met laarsjes die de gnome aan heeft, heb ik gemaakt van het stencil "zomer". Dit zijn eigenlijk de berenpoten. Deze heb ik twee keer geknipt (één keer voor de broek en één keer voor de laarsjes) en iets smaller gemaakt.


Build Up Zomer 470.713.801

Ik heb de leuke Build Up Gnome samen met de Card Art Mushrooms gebruikt. Deze mal bestaat uit twee paddenstoelen. De stippen op de paddenstoelen heb ik uit de losse hand getekend en erop geplakt.


Muschrooms 470.713.691

Ik heb nog een leuk grasje gebruikt en de mal van Marianne Design Gefeliciteerd (CR1560). De letters van de mal heb ik losgeknipt en achter de paddenstoel geplakt, zodat het netjes doorloopt. Nog een gezellig plantje ertussen geplaatst en daarna het geheel op zwart cardstock geplakt. Zo springt het lekker naar voren! Nog een wit randje erlangs en met een witte gelpen en zwarte fineliner wat lijnen aangebracht om hier en daar wat te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag verder.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. wat een geweldige verwerking van de gnome, is super gaaf!!, bedankt om dit te delen!!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen