Pagina's

maandag 21 juni 2021

Oranje

  



Ben jij ook zo'n voetbalfan? Dan is deze collectie van Dutch Doobadoo echt iets voor jou. 


Met al deze leuke spulletjes maak je de leukste voetbalkaartjes of oranjevoetbalkaartjes.


Ik maakte deze oranjekaart om het Nederlands Elftal nog wat aan te moedigen..


Hop jij ook gezellig met ons mee? Start de hop dan op het blog van Dutch Doobadoo. 


Ik gebruikte de build up mal van de beer maar ook de kleding van de beer. Verder heb ik de Crafty Kit gebruikt met de bijbehorende mal en uiteraard ook de mal van de kampioensbeker.


Nu maar hopen dat Oranje heel ver in dit toernooi gaat komen zodat we nog heel lang Oranjecreaties kunnen maken met deze leuke Dutch Doobadoo collectie.


De kleine voetbal heb ik gemaakt met een stans. Verder heeft de kaart niet zoveel uitleg nodig volgens mij. Dus gaan we maar snel weer voetbal kijken. Ik wens jullie nog heel veel plezier bij het EK en hopelijk tot snel. 

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten