Pagina's

zondag 13 juni 2021

Bloemetje

  

Hoi, hoi,

Vandaag laat ik jullie een bloemenkaartje zien. Ik heb dit leuke kleine kaartje gemaakt met de Dutch Card Art mal Ariane.


Ik heb de mal 4 keer overgetrokken. 2x op wit cardstock, 1x op blauw cardstock en 1 x op designpapier. Dit papier komt uit een papierblokje van Marianne Design.


Vervolgens heb ik een stempelafdrukje van My Favorite Things gebruikt. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Hier en daar heb ik wat glitter aangebracht met een glitterpen van Nuvo. Helaas is dit op de foto niet zo goed te zien.

De bloemen heb ik gemaakt met een stansenset. In het midden van de bloemen heb ik een drop geplakt. Vervolgens heb ik de tekstjes gestempeld met een nieuwe stempelset van Carlijn Design.

Ik vind het zelf wel een schattig kaartje geworden al zeg ik het zelf. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes,


1 opmerking:


  1. I want to appreciate Dr Believe for the restoration of my marriage with his spell casting after 5years of separation with my husband, with the help of the great spell caster Dr Believe ,my husband return home and now we are happily together for good,once again thanks Dr Believe , He also cure all kinds of sickness and such as;
    1 love spell
    2 Good job spell
    3 fruit of the womb
    4 Hiv/ Aids
    5 Business spell
    6 win EX back
    7 promotion spell
    8 lotter spell and court cases....
    Here is the email address of Dr Believe via: believelovespelltemple@gmail.com You can also check on Dr Believe page on https://www.facebook.com/DrBelievetemple-106611931721348

    Lord bless you forever Papa
    Thanks A lots...





    BeantwoordenVerwijderen