Pagina's

vrijdag 4 juni 2021

Gefeliciteerd

 



Hoi, Hoi,

Ik heb dit keer een kaartje gemaakt voor mijn oom en tante die al 50 jaar getrouwd zijn.
Ik gebruikte voor deze kaart een papierblokje van Stamperia met daarbij behorende die cuts. 


In het midden van de kaart heb ik een trouwfoto van het bruidspaar verwerkt, de foto is al 50 jaar oud al zou je dat helemaal niet zeggen.   Ik heb deze kaart gemaakt met de Dutch Card Art mal


Dutch Card Art Ruit Diamand

470 713 861

Ik heb de kaart overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens ben ik met het desingpapier aan de slag gegaan, ik heb dit steeds iets kleiner geknipt zodat ik het daarna nog kon matten op kraft papier. Alle randen van het papier heb ik met bruine inkt bewerkt. De tekstjes heb ik gestempeld met een stemelset van Craft Emotions. 


De witte bloem heb ik ook bewerkt met bruine inkt zodat hij beter bij het gebruikte designpapier past. De takjes onder bloem heb ik gemaakt met een stans. Zoals jullie kunnen zien zit er een label in de kaart verwerkt. Wanneer je die uit de kaart haalt zie je een hele mooie bloem te voorschijn komen op het designpapier. Op de foto hieronder zien je het label wat je uit de kaart kunt halen.


Bovenaan de kaart heb ik een touwtje geknoopt. Aan dit touwtje heb ik nog 2 bijpassende bedeltjes gemaakt. Ook op het label heb ik enkele tekstjes gestempeld. De tekst "remember today" is een die-cut die past bij het designpapier. 


Ik maak niet heel vaak kaartjes in een vintage stijl. Maar ik moet zeggen, nu ik er weer enkele gemaakt heb, dat ik de smaak wel weer een beetje te pakken heb. Dus wie weet volgen er nog wel meer. Het papier uit het blokje is immers nog niet op Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

 

1 opmerking: