Pagina's

maandag 14 juni 2021

Opkikker


Welkom weer hier op het blog met vandaag een layout 30x30 cm van mij met de mooie BuildUp kikker. 


Ik heb de Mask deels overgenomen op het design papier met Dutch Doobadoo zwarte structuurpasta en ingekleurd met Daniël Smith aquarelle verf. Daarna heb ik de rest uit groen papier geknipt en de details ook met zwarte structuurpasta erop gezet. Langs de randen met liquid Pearls. De ogen zijn gemaakt op stempellinnen. 


470.713.875


En zo is de kikker af. Daarna begint het opbouwen van de layout. Uiteindelijk is hij zo geworden:

WAAR IS DE PRINS?


Dutch mask Art Gringe Circles 470.715.179


 Tekst 491.200.001

 

Mask Art Kialo 470.715.157

Sticker Art Labels 491.200.022





Sticker Art 491.200.021




Grunge Tickets 491.200.005

Zo we zijn aan het einde gekomen van deze blogpost. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot een volgende keer!


2 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat gaaf dat je de kikker in je lay-out hebt verwerkt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOW TO GET YOUR EX LOVER BACK & HOW I GOT MY EX LOVER BACK MY TRUE LIFE STORY HOW I GOT MY EX LOVER BACK.I  want to thank Dr Omokpo for saving my marriage. My husband  treated me badly and left home for almost 3 month this got me sick and confused. Then I told my friend about how my husband has changed towards me. Then he told me to contact: dromokpo@gmail.com that he will help me bring my husband back to being a good man.Then I gave him a try. after 3 days of casting the spell my husband came back home and i forgive him and today we are living in joy and happiness If you are going through any relationship stress or  broken marriage situation  and you want your Ex lover,  Ex boyfriend, Ex girlfriend or Divorced husband or wife you can reach him via: dromokpo@gmail.com 

    BeantwoordenVerwijderen