Pagina's

donderdag 17 juni 2021

Lentekriebels

 



Hallo allemaal,

Wat een heerlijk weertje is het toch. Ik heb daarom maar eens een lentekaartje gemaakt. Ik gebruikte voor de basiskaart deze Dutch Doobadoo mal.


Ik heb de basismal vier keer overgetrokken. Op wit cardstock, 1 x op kraft en 1 x op desingpapier. Dit papier komt uit de Crafty Kit XL Spring.


De konijntjes zijn stempeltjes van Jocelijne/Carlijn Design. De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell poltoden. 


Ze zitten heerlijk in het gras, het gras heb ik gemaakt met een stans. De bloemetjes zijn gemaakt met een ponsje. In de hartjes van de bloemetjes heb ik hier en daar een plakparel geplakt. 


Ik vind de konijntjes zo lief en je hoeft ze echt niet alleen voor de Pasen te gebruiken. Ik vind ze ook heel goed bij de lente passen. Je kunt ze ook heel goed voor het maken van een geboortekaartje gebruiken, dat zal ik binnenkort even met jullie delen.


Bovenaan de kaart heb ik wat tekststempeltjes gebruikt. Het linker tekstje heb ik gemaakt met een stempelset van Carlijn Desing. De rechter tekst hoort bij de stempelset van de konijntjes, die is van Jocelijne/Carlijn Design.


Deze sneeuwklokjes heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design. De bloemenmand op de onderstaande foto heb ik met de nieuwste stans van Marianne Design gemaakt. De mand heb ik gevuld met bloemen die je kunt maken met een stansen set van Elisabeth Craft Design, de takjes horen ook bij deze set. 


Ik word zo vrolijk van dit soort kaartjes. Van mij mag de lente beginnen!
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. I want to appreciate Dr Believe for the restoration of my marriage with his spell casting after 5years of separation with my husband, with the help of the great spell caster Dr Believe ,my husband return home and now we are happily together for good,once again thanks Dr Believe , He also cure all kinds of sickness and such as;
    1 love spell
    2 Good job spell
    3 fruit of the womb
    4 Hiv/ Aids
    5 Business spell
    6 win EX back
    7 promotion spell
    8 lotter spell and court cases....
    Here is the email address of Dr Believe via: believelovespelltemple@gmail.com You can also check on Dr Believe page on https://www.facebook.com/DrBelievetemple-106611931721348

    Lord bless you forever Papa
    Thanks A lots...

    BeantwoordenVerwijderen