Pagina's

dinsdag 29 juni 2021

Bella


Vandaag heb ik voor jullie een layout met een prachtige Mask uit de nieuwe collectie. Het is een Slimline Mask, maar ik wil jullie laten zien dat hij super tof staat op een layout van 30x30cm. 


Ik ben begonnen op een wit vel en heb met Distress Oxide spray Black Soot de Mask bespoten. Door hem daarna vast te pakken en gedeeltelijk te bollen en met het bolle gedeelte te stempelen krijg je dit effect. Ik heb drie keer 'gestempeld'.


470.715.826


De layout is aangekleed met de Dutch Doobadoo Grunge Tickets.


491.200.005


Hier een close up van de 'gestempelde' Mask. Ook de zinnetjes die als sticker kunnen worden opgeplakt zijn tof om erbij te zetten. 


Sticker Art 491.200.001


Dit was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie weer lekker tijd hebben om te knutselen want een dag niet geknutseld is een dag niet geleefd. Hoezo verslaafd.  Tot een volgende keer!


 

29 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hello my name is Kallya from USA i want to tell the world about the great and mighty spell caster called Priest Ade my husband was cheating on me and no longer committed to me and our kids when i asked him what the problem was he told me he has fell out of love for me and wanted a divorce i was so heart broken i cried all day and night but he left home i was looking for something online when i saw an article how the great and powerful Priest Ade have helped so many in similar situation like mine he email address was there so i sent him an email telling him about my problem he told me he shall return back to me within 24hrs i did everything he asked me to do the nest day to my greatest surprise my husband came back home and was crying and begging for me to forgive and accept him back he can also help you contact

      ancientspiritspellcast@yahoo.com or ancientspiritspellcast@gmail.com

      Website https://ancientspiritspell.wordpress.com

      WhatsApp +2347059715465 .








      Hello my name is Kallya from USA i want to tell the world about the great and mighty spell caster called Priest Ade my husband was cheating on me and no longer committed to me and our kids when i asked him what the problem was he told me he has fell out of love for me and wanted a divorce i was so heart broken i cried all day and night but he left home i was looking for something online when i saw an article how the great and powerful Priest Ade have helped so many in similar situation like mine he email address was there so i sent him an email telling him about my problem he told me he shall return back to me within 24hrs i did everything he asked me to do the nest day to my greatest surprise my husband came back home and was crying and begging for me to forgive and accept him back he can also help you contact

      ancientspiritspellcast@yahoo.com or ancientspiritspellcast@gmail.com

      Website https://ancientspiritspell.wordpress.com

      WhatsApp +2347059715465 .

      Verwijderen
    2. HOW I GOT MY WIFE BACK HOME WITH THE HELP OF A REAL AND GENUINE ONLINE LOVE SPELL CASTER DR. WALE TEXT/WHATSAPP +1(978) 406-9575.

      I am very happy to recommend Dr. Wale to everyone that truly needs help to fix his or her broken relationship and marriage. I found Dr. Wale online I was desperately  in need of help to bring my ex Wife back. She left me for another man. It all happened so fast and I had no say in the situation at all. She just left me after 3 years of our marriage without any explanation. I was very worried and could not eat till I went online and I found testimonies on DR. Wale so I decided to contact Dr. Wale through his whatsApp and I explain everything to him so he helps me cast a love spell to help us get back together. Shortly after he did the spell, my wife started texting and calling me again. She said that she was sorry and said that I was the most important person in her life and she knows that now. you can also contact him now for urgent help.

      WhatsApp: +1(978) 406-9575

      Email: everlastingspellcast@gmail.com

       or his view website: https://everlastingspellcaster.website2.me/contact  





















































      HOW I GOT MY WIFE BACK HOME WITH THE HELP OF A REAL AND GENUINE ONLINE LOVE SPELL CASTER DR. WALE TEXT/WHATSAPP +1(978) 406-9575.

      I am very happy to recommend Dr. Wale to everyone that truly needs help to fix his or her broken relationship and marriage. I found Dr. Wale online I was desperately  in need of help to bring my ex Wife back. She left me for another man. It all happened so fast and I had no say in the situation at all. She just left me after 3 years of our marriage without any explanation. I was very worried and could not eat till I went online and I found testimonies on DR. Wale so I decided to contact Dr. Wale through his whatsApp and I explain everything to him so he helps me cast a love spell to help us get back together. Shortly after he did the spell, my wife started texting and calling me again. She said that she was sorry and said that I was the most important person in her life and she knows that now. you can also contact him now for urgent help.

      WhatsApp: +1(978) 406-9575

      Email: everlastingspellcast@gmail.com

       or his view website: https://everlastingspellcaster.website2.me/contact  

      Verwijderen
    3. How I Got My Ex Husband Back………..I am Karen Michael by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my husband after\(5) years of marriage just because another woman had a spell on him and he left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address drpatrickspellcaster@gmail.com I helped a woman to get back her husband and I gave him a reply to his address and he told me that a woman had a spell on my husband and he told me that he will help me bring him back to me and after 2 days that i will have my husband back. I believed him and today I am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back. because I am now happy with my husband. Thanks for Dr. Patrick. His email: drpatrickspellcaster@gmail.com or his phone number: +1 662 493 2087.





      How I Got My Ex Husband Back………..I am Karen Michael by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my husband after\(5) years of marriage just because another woman had a spell on him and he left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address drpatrickspellcaster@gmail.com I helped a woman to get back her husband and I gave him a reply to his address and he told me that a woman had a spell on my husband and he told me that he will help me bring him back to me and after 2 days that i will have my husband back. I believed him and today I am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back. because I am now happy with my husband. Thanks for Dr. Patrick. His email: drpatrickspellcaster@gmail.com or his phone number: +1 662 493 2087.

      Verwijderen
  2. zeer mooie lay out! ik vind de achtergrond heel origineel!
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How I Got My Husband back... Am so excited to share my testimony of a spell caster who brought my husband back to me. My husband and I have been married for about 6 years now. We were happily married with two kids, a boy and a girl. 3 months ago, I started to notice some strange behavior from him and a few weeks later I found out that my husband is seeing someone else. He started coming home late from work, he hardly cared about me or the kids anymore, Sometimes he goes out and doesn't even come back home for about 2-3 days. I did all I could to rectify this problem but all to no avail. I became very worried and needed help. As I was browsing through the Internet one day, I came across a website that suggested that Dr.Odu adebayo can help solve marital problems, restore broken relationships and so on. So, I felt I should give him a try. I contacted(WhatsApp) him and told him my problems and he told me what to do and I did it and he did a spell for me. 48 hours later, my husband came to me and apologized for the wrongs he did and promised never to do it again. Ever since then, everything has returned back to normal. My family are living together happily again.. All thanks to Dr.odu adebayo If you have any problem contact him and I guarantee you that he will help you. He will not disappoint you. you can WhatsApp him(+2347055287754)or Email him at : poweroflovespell@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How I Got My Ex Husband Back………..I am Karen Michael by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my husband after\(5) years of marriage just because another woman had a spell on him and he left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address drpatrickspellcaster@gmail.com I helped a woman to get back her husband and I gave him a reply to his address and he told me that a woman had a spell on my husband and he told me that he will help me bring him back to me and after 2 days that i will have my husband back. I believed him and today I am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back. because I am now happy with my husband. Thanks for Dr. Patrick. His email: drpatrickspellcaster@gmail.com or his phone number: +1 662 493 2087.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i am giving this testimony cos l am happy My name is Mrs. Santana Valdez from Houston,taxes.i never believed in love spells or magic until i met this spell caster once. when i went to Canada in June 28th 2021 this year on a business summit. i meet a man called Dr Zuma zuk.He is powerful he could help you cast a spells to bring back my love's gone, misbehaving lover looking for some one to love you, bring back lost money and magic money spell or spell for a good job. i'm now happy & a living testimony cos the man i had wanted to marry left me 3 weeks before our wedding and my life was upside down cos our relationship has been on for 2 years. i really loved him, but his mother was against me and he had no good paying job. so when i met this spell caster, i told him what happened and explained the situation of things to him.. at first i was undecided, skeptical and doubtful, but i just gave it a try. and in 6 days when i returned to taxes, my boyfriend (is now my husband ) he called me by himself and came to me apologizing that everything had been settled with his mom and family and he got a new job interview so we should get married..i didn't believe it cos the spell caster only asked for my name and my boyfriends name and all i wanted him to do. well we are happily married now and we are expecting our little kid, and my husband also got a new job and our lives became much better. in case anyone needs the spell caster for some help, email address spiritualherbalisthealing@gmail.com Great Zuma zuk i thank you very much thank you in 1000000 times.. if not you i would have been losted and wasted thank you. Email Him Through his email address... spiritualherbalisthealing@gmail.com please make sure you contact him for any financial difficulties okay...What a powerful man such as Dr Zuma zuk.. he is so much powerful..\\ email him for any difficulties.. spiritualherbalisthealing@gmail.com His whatsapp +15068001647

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm here to share a testimony of Dr. OSEMEN, the great spell caster who actually saved my marriage with his powers. I never believed in spell casting, until I was tempted to try it. i and my wife were having a lot of problem living together, she will always not make me happy because she have fallen in love with another man outside our relationship, i tried my best to make sure that my wife leave this man but the more i talk to her the more she makes me feel sad, so my marriage lead to a divorce. So with all this pain and agony, I decided to contact this spell caster to see if things can work out between me and my wife again. this spell caster who was a man told me that my wife is really under a great spell that she have been charm by some magic, so he told me that he was going to make all things normal back. he did the spell on my wife and after 5 days my wife changed completely she even apologize with the way she treated me that she was not herself, Dr. OSEMEN i want to say a big THANK YOU for helping me bring back my wife. i strongly recommend you all out there to contact Dr. OSEMEN for solutions to your problems be it either marriage issue and relationship problem.
    He casts spells for different purposes like
    (1) If you want your ex back.
    (2) if you always have bad dream
    (3) You want to be promoted in your office.
    (4) You want women/men to run after you.
    (5) If you want a child.
    (6) You want to be rich.
    (7) You want to tie your husband/wife to be yours forever.
    (8) If you need financial assistance.
    (9) HIV/AIDS CURE
    (10) is the only answer to that your problem of winning the lottery

    Contact him today on osemendoctor9@gmail.com or whatsapp him on +2347043981290.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. DR ISIKOLO has done it again for me after helping me to get my husband back. i want to let the world know about DR ISIKOLO the Great spell caster that brought back my estranded husband to me when i thought all hope was lost. so i contacted him and complied with all he told me to do and indeed, i got the result in 48 hours as he assured me. DR ISIKOLO used his powerful spell to put a smile on my face by bring back my man with his spell, at first i thought i was dreaming when my husband came back to me on her knees begging me to forgive her and accept her back and even since then he loves me more than i ever expected so i made a vow to my self that i will let the World know about DR ISIKOLO because he is a great man. Do you have problems in your relationship? have your partner broke up with you and you still love and want him or her back? Do you have problem with your finance ? or do you need help of any kind then contact DR ISIKOLO today for i give you 100% guarantee that he will help you just as he helped me. DR ISIKOLO email address is: isikolosolutionhome@gmail.com or his WhatsApp/Telegram him on: +2348133261196.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello viewers, i am barbara , from USA, i want to use this opportunity to thank dr marsu for the great work he has done in my life.
    I had a very big misunderstanding with my husband and he said he do no longer want me again that he needs a divorce, i was heart broken, i was diverstated, confused, i didn't know what to do until one faithful day i saw a testimony of someone testifying about what dr marsu has done for her i never believed in magic or spell but i had no choice, i decided to give it a try, so i contacted him via his email (drmarsuofficial@gmail.com) he told me what i need to do which i did and he promised me that within 48 hours my husband was going to contact me, i didn't believed it 100%, so the second day morning as i was preparing to go to work i had my phone ring and i went to pick it up i was surprise it was my husband calling, i answered and he started apologizing to me i forgave him and now he has turned a new live he stopped all the bad things he used to do, now he loves me more than he used to before.
    You can also contact him if you are also passing through and kind of marital problem or relationship issues he is a very powerful spell caster and i believe he will help you too drmarsuofficial@gmail.com or you can also WhatsApp him on +2348052798385

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I have been in relationship with my boyfriend for 2 year now and we were planning to get married soon and all of a sudden he left me for another girl, i really love this guy and never can imagine my life without him. I further tried all my best to get him back but all my effort to get him back in my life did not work out. It was on this faithful day, i came across some comments on a website about this great spell caster called Dr Isikolo, so many persons claimed that he help them to renew their relationship and bring their ex back, i had to contact him because he was my last hope. I contacted him through his email and and told me everything invloved that is needed to be done which i did and he assured me that in 2 days time my boyfriend is going to leave the other girl and come back to me and it was a very great surprise to see my boyfriend coming back to me after two days. I am so very happy today that he came back to me and i achieved this with the help of Dr Isikolo, and i advice if you need his help too email him direct Email: isikolosolutionhome@gmail.com or his WhatsApp: +2348133261196

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a testimony that I will tell everyone in the world. i have been married for 4 years and on the fifth year of my marriage, another woman had a spell to take my lover away from me and my husband left me and the kids and we have suffered for 2 years until i meant a post where this man Zuma Zuk have helped someone and i decided to give him a try to help me bring my love Husband home and believe me i just send my picture to him and that of my husband and after 48 hours as he have told me after doing everything he asked me to do, i saw a car drove into the house and behold it was my husband and he have come to me and the kids and that is why i am happy to make everyone of you in similar case to meet with this man and have your marriage fixed His email: spiritualherbalisthealing@gmail.com whatsapp him on this +15068001647..... thank so much Zuma Zuk.

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Mijn man ging het huis uit om bij een andere vrouw te gaan wonen die hij op zijn werk ontmoette en hij stuurde me scheidingspapieren. Ik wilde niet scheiden omdat ik heel veel van mijn man hou en ik niet wil dat mijn familie uit elkaar valt. Ik vermoedde dat de vrouw een spreuk gebruikte om mijn man vast te binden zodat hij niet naar zijn familie kan terugkeren. Ik was op zoek naar tips om mijn man terug te winnen en ik kwam een opmerking tegen waarin stond dat dr. Ilekhojie haar hielp haar man terug te krijgen na enkele maanden van uiteenvallen en ik nam de e-mail van dr. Ilekhojie die bij de opmerking aanwezig was en stuurde een e-mail hem over mijn probleem en hij antwoordde mij en verzekerde me dat hij mijn man binnen twee dagen bij mij terug zou krijgen en tot mijn grootste verrassing kwam mijn man na twee dagen bij me terug zoals Dr Ilekhojie beloofde en op dit moment mijn man is terug bij mij en hij is nog liefdevoller dan voorheen. U kunt ook contact opnemen met Dr Ilekhojie voor hulp via zijn e-mail: gethelp05@gmail.com of WhatsApp hem op +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn vrouw heeft geruchten over mij gehoord en deze problemen zorgden ervoor dat ze een scheiding aanvroeg en alles liep op rolletjes en deze zaak en de gedachte om mijn familie nu te verliezen heeft mijn hart ongelukkig gemaakt, dus ik bad voor een oplossing en een manier waarop ik kan breng mijn vrouw en kinderen terug en bewijs haar dat al deze dingen die ze over mij en de andere dame die in mijn kantoor werkt allemaal leugens heeft gehoord, want diep in mijn hart wist ik dat ik mijn vrouw nooit zou bedriegen en nooit zal bedriegen. om dit hele verhaal kort te maken, mijn echtgenote zus uit de VS hoorde alle problemen in de grond en vroeg me onmiddellijk om contact op te nemen met DR Ilekhojie, ze gaf me zijn contactgegevens en ik deed wat ze zei en Dr Ilekhojie verzoende ons en herstelde onze verbinding. Nu zijn we gelukkig en ons vertrouwenshuwelijk is gelukzalig. Heb je hulp nodig van Dr Ilekhojie, neem dan contact met hem op via Whatsapp of viber +2348147400259 of e-mail: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had pijn toen mijn vrouw van 10 jaar een scheiding aanvraagt ​​en zegt dat haar liefde voor mij is afgenomen, ik vroeg wat het probleem is, maar ze zei alleen dat ze zich niet meer op haar gemak voelde met onze relatie dat we onze eigen weg moesten gaan, ik smeekte haar om bij me te blijven, maar ze negeerde me, ik was op zoek naar manieren om me online met haar te verzoenen wanneer ik Dr. Ajayi, een krachtige spreukgebruiker, leer kennen en ik mijn problemen aan hem uitlegde, een liefdesbetovering werd gedaan en vrede heerst weer in mijn familie als je de hulp van een spreukgebruiker nodig hebt voor elke vorm van spreukenwerk, kun je vertrouwen op de geweldige man Dr. Ajayi voor een blijvende oplossing, neem dan contact met hem op via zijn WhatsApp / Viber-nummer: +2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Het verheugt mijn hart te weten dat ik iemand heb om altijd naar toe te rennen, ongeacht mijn situatie in het leven. Dr. Ilekhojie is een God in een menselijk lichaam die nog nooit iemand in de steek heeft gelaten, want ik ben een levende getuige van zijn goede werken. Ik ben al meer dan 2 jaar gescheiden van mijn vrouw en ik dacht dat ik alles kwijt was totdat ik werd doorverwezen naar Dr. Ilekhojie die me hielp om mijn verloren relatie met mijn vrouw binnen 48 uur terug te krijgen. Dr. Ilekhojie heeft een verzoeningsspreuk voor me voorbereid die mijn vrouw heeft teruggebracht en nu zijn we herenigd met veel meer liefde en geluk. Wees hier niet sceptisch over, want ik heb het meegemaakt en misschien ben jij de volgende gelukkige die je partner binnen 48 uur voor altijd terugkrijgt. Wie je ook bent en hulp nodig hebt, aarzel niet om nu contact op te nemen met Dr Ilekhojie via zijn e-mail; gethelp05@gmail.com of via WhatsApp of Viber op: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om een ​​geweldige man genaamd Dr Ajayi te bedanken, want hij heeft me geholpen mijn verloofde terug te krijgen na 6 maanden scheiding met zijn spreuken die door zijn voorvader aan hem zijn doorgegeven, ik geloof nooit in spreuken maar besloot hem te geven een poging, eerlijk gezegd verbaasde hij me met zijn grote betovering, ik denk er nooit aan dat ik zo'n getuigenis doe, maar ik doe dit, maar omdat ik wil dat anderen die pijn ervaren in hun verschillende relaties, geluk vinden zoals ik deed. dus als je de hulp van een spreukgebruiker nodig hebt voor welke spreuk dan ook, neem dan contact op met Dr Ajayi via WhatsApp of Viber: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    Ook voor de volgende zaken kunt u bij hem terecht:
    1. Loterijspreuken
    2. Kruiden die elke vorm van kanker genezen
    3. Werkpromotiespreuken
    4. Spell om een ​​rechtszaak te winnen
    5. Kruiden om zwanger te worden.

    Neem gewoon contact op met Dr Ajayi voor elk soort fysiek of spiritueel probleem en zeg vaarwel tegen hen

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Ik ben eindelijk geholpen!! Ik ben nu zo opgewonden, ik moet gewoon mijn getuigenis op dit forum delen. Het gevoel geliefd te zijn neemt zoveel last van onze schouders weg. Ik had dit allemaal, maar ik maakte een grote fout toen ik mijn vrouw bedroog met een andere vrouw en mijn vrouw verliet me voor meer dan 4 maanden nadat ze erachter kwam. Ik was eenzaam, verdrietig en er kapot van. Gelukkig werd ik doorverwezen naar een zeer machtige man genaamd Dr Ilekhojie. Hij bracht een spreuk van verzoening op onze relatie en hij bracht mijn vrouw terug en nu houdt ze veel meer van me dan ooit.. Ik ben nu zo blij met het leven. Heel erg bedankt Dr. Ilekhojie. Neem vandaag nog contact op met Dr Ilekhojie en krijg alle hulp die u wilt via e-mail gethelp05@gmail.com of bel / WhatsApp-telefoonnummer +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben MARIANA uit Californië. Ik wil getuigen van de machtige Dr Ayo voor het redden van mijn relatie. Ik moet een van de weinigen zijn die er geen moeite mee heeft om iemand te laten zien en te vertellen hoe dankbaar ik ben om mijn relatie melodieus en soepel te maken. Ik probeerde positiever te zijn over mijn relatie met mijn vriend, het lijkt alsof het een eeuwigheid heeft geduurd. Een andere dame nam mijn verloofde van me weg en ze verhuisden allebei. Ik huilde en vroeg of hij terug zou komen, maar hij weigerde mijn telefoontjes aan te nemen of mijn berichten terug te sturen. Mijn vriend stelde me voor aan een krachtige spreukgebruiker genaamd DR Ayo, die me hielp een zeer krachtige liefdesspreuk uit te spreken die mijn verloofde binnen 48 uur terugbracht. Ik was verbaasd en verrast toen mijn verloofde me belde om vergeving te vragen vanwege de krachtige liefdesbetovering van Dr. Ayo. Aarzel niet om op de volgende manieren contact op te nemen met DR Ayo als u een huwelijks- of relatieprobleem heeft.
    Neem contact met hem op voor hulp
    E-mail: drayospell.com of WhatsApp: +2347055691377

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben de afgelopen 6 maanden zo depressief en zwaar gekwetst geweest nadat ik mijn man aan een andere vrouw had verloren, en mijn financiële situatie is zo slecht geworden dat ik dacht dat ik faillissement moest aanvragen. Ik had enorme schulden en wist niet wat ik moest doen. Uit volledige en totale wanhoop nam ik contact op met zoveel van deze zogenaamde individuen die krachtige magie, hekserij of zwarte magie beloofden. Geen van hen werkte en geen enkele was zo geweldig, liefdevol en warm als Dr. Ayo. Hij is absoluut anders dan andere spreuken en ik voelde meteen hoop en kracht toen ik hoorde over de beloften die hij te bieden had. Het draagt ​​een lucht van zuiverheid en goddelijke kracht die zo puur en fris is als sneeuw op de grond. Ik vroeg om de krachtigste spreuken van Dr. Ayo en was meteen opgelucht dat iemand mijn problemen voor me kon oplossen. Haar spreuken hebben wonderen verricht en ik ben nu terug bij mijn man en mijn geldproblemen zijn opgelost na het winnen van de loterij. Dr Ayo, ik heb geen idee wat ik zou hebben gedaan zonder dat u er was om me te helpen. Hier is zijn e-mailadres drayospell@gmail.com of whatsapp +2347055691377 hij kan je helpen met welke situatie je ook te maken hebt, zoals hij voor mij deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als je dit artikel gaat lezen, prijs jezelf gelukkig omdat het nuttig zal zijn voor jou of een vriend, ik wil een speciale man waarderen die Dr Ajayi heet, hij is een gezegende spreukgebruiker en ik heb zelf zijn kracht gezien, ik leer hem kennen over hem via een vriend die hij hielp om veel te winnen door middel van een loterij, ik had problemen in mijn huwelijk omdat mijn vrouw wil scheiden en ik heb haar gesmeekt om het te annuleren, maar ze weigerde, ik bespreek dit met mijn vriend en hij vertelde me hoe Dr. Ajayi hem hielp om veel te winnen in de loterij en liet me begrijpen dat Dr. vele dingen kan doen, zelfs zieken geneest met zijn kruiden. Ik kreeg het nummer van Dr. Ajayi en ik legde hem mijn scheidingssituatie uit. Hij vertelde me de noodzakelijke dingen die ik moest doen en binnen een week kwam mijn vrouw weer thuis en leefden we in vrede. Als je de hulp van een spreukgebruiker nodig hebt, zal Dr. Ajayi zich aan zijn woorden houden, neem dan contact met hem op via Whatsapp / Viber: +2347084887094 OF e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goede dag, u bent van harte welkom om mijn ontmoeting te lezen met Dr Ajayi, een krachtige spirituele man gezegend door zijn voorouders om ziekte te genezen met kruiden en ook om gebroken gezin te herstellen. Ik ontmoette Dr Ajayi omdat mijn geliefde vrouw wil dat we scheiden en dit is na 12 jaar van huwelijk gezegend met twee lieve kinderen een jongen van 5 jaar en een meisje van 2 jaar, ze nam onze dochter het huis uit en bleef bij haar moeder en ik smeekte haar om terug naar huis te komen, maar ze weigerde, ik was echt in de war, dus ik zocht hulp dat is toen ik las over Dr. Ajayi hoe hij een vrouw hielp om zelf een baby te krijgen na 8 jaar getrouwd te zijn geweest zonder kind, nam ik contact op met Dr. Ajayi legde hem mijn situatie uit, hij vroeg om wat informatie over mezelf die ik hem gaf, na tijdens een consult vertelde hij me wat er moest gebeuren en ik deed wat ik had opgedragen, terwijl ik dit typ, is mijn vrouw haar breiwerk aan het breien in de woonkamer. Als je de hulp nodig hebt van een echte spirituele man, is Dr. Ajayi je laatste stop, neem dan contact met hem op via WhatsApp / Viber: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Na 8 jaar getrouwd te zijn met mijn man en 3 kinderen, begon mijn man uit te gaan met andere dames en toonde hij me koude liefde, - bij verschillende gelegenheden dreigde hij van me te scheiden als ik hem durfde te ondervragen over zijn affaire met andere dames, met Dr Ilekhojie kon hem ervan weerhouden de dame te zien. Nu brengt mijn man al zijn tijd na het werk door met mij en onze kinderen en er is nu zoveel vreugde in mijn huis. U kunt bij hem terecht voor alle vormen van echtelijke hulp. E-mail: gethelp05@gmail.com of BEL ?:/What-Sapp: +2348147400259 Dank u meneer

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo, ik wil de wereld vertellen over de grote en machtige spreukgebruiker genaamd Dr. Ayo, mijn man bedroog me en was niet langer toegewijd aan mij en onze kinderen toen ik hem vroeg wat het probleem was, hij vertelde me dat hij uit liefde was gevallen voor ik en wilde scheiden ik was zo diepbedroefd ik huilde de hele dag en nacht maar hij ging van huis ik was op zoek naar iets online toen ik een artikel zag hoe de grote en machtige Dr. Ayo zo velen heeft geholpen in een soortgelijke situatie als de mijne hij e-mailadres was daar dus ik stuurde hem een ​​e-mail waarin ik hem over mijn probleem vertelde hij vertelde me dat hij binnen 24 uur bij me terug zou komen ik deed alles wat hij me vroeg om de nestdag te doen tot mijn grootste verrassing mijn man kwam thuis en huilde en smeekte om mij om hem te vergeven en terug te accepteren. hij kan je ook helpen contact met hem op te nemen via zijn whstsApp +2347055691377 of e-mail hem op drayospell@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zou ik gedaan hebben om mijn man terug te krijgen zonder de hulp van Dr. Ayo? Ik ben Tamara en ik was helemaal in de war toen mijn man van me scheidde en zei dat hij me zat was. Mijn leven was niets zonder hem en ik heb er alles aan gedaan om hem de scheiding te laten afblazen, maar hij zei dat hij verzonnen was en we gingen onze eigen weg. Ik huilde van shock, schaamte en pijn toen mijn vriend hulp zocht en een oude vriend zei dat ik contact moest opnemen met Dr. Ayo, hij hoorde wat er aan de hand was en ik haastte me om contact op te nemen met Dr. Ayo en hij legde hem alles uit en vertelde me dat mijn man bij me terugkomt en me smeekt hem binnen 48 uur te accepteren. Later die dag belde mijn man me aan de telefoon huilend en smekend om vergiffenis, ik dacht dat hij droomde totdat hij naar het huis kwam om te bedelen en ik accepteerde hem wetende dat ik mijn best had gedaan om hem te ontmoeten. Op dit moment leven we allebei als één. Voor verdere vragen kunt u per e-mail contact opnemen met DR Ayo: drayospell@gmail.com of whatsapp hem op +2347055691377.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mijn man is een zorgzame en liefhebbende man, maar sinds ongeveer 6 maanden is hij afstand van mij en de kinderen, hij geeft niet langer om ons welzijn en slaapt nauwelijks thuis, ik smeekte hem verschillende keren maar al mijn smeekbeden vallen op doven oren om oprechte vrienden te zijn, die 6 maanden was een hel voor mij. Ik besprak mijn probleem met een vriend, ze vertelde me over deze geweldige betoveringsdokter, Dr. AJAYI genaamd, die haar neef hielp in haar huwelijk. Ik was sceptisch, maar besloot het eens te proberen. mij om bepaalde dingen thuis te doen, ik volgde al zijn instructies op en tot mijn grootste verbazing kwam mijn man op de derde dag thuis en zei dat hij niet weet wat hem overkwam dat hij spijt heeft van wat hij mij en de kinderen heeft aangedaan , nu leven we weer als een gezin. Als je hulp nodig hebt in je echtelijke huis, neem dan contact op met e-mail: drajayi1990@gmail.com of WhatsApp / Viber-nummer: +2347084887094 Je komt terug om me te bedanken, dat is een belofte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goede dag, u bent van harte welkom om mijn ontmoeting met Dr Ajayi te lezen, een krachtige spirituele man gezegend door zijn voorouders om ziekte te genezen met kruiden en ook om het gebroken gezin te herstellen. Ik ontmoette Dr Ajayi omdat mijn geliefde vrouw wil dat we scheiden en dit is na 12 jaar van huwelijk gezegend met twee lieve kinderen een jongen van 5 jaar en een meisje van 2 jaar, ze nam onze dochter het huis uit en bleef bij haar moeder en ik smeekte haar om terug naar huis te komen, maar ze weigerde, ik was echt in de war, dus ik zocht hulp dat is toen ik las over Dr. Ajayi hoe hij een vrouw hielp om zelf een baby te krijgen na 8 jaar getrouwd te zijn geweest zonder kind, nam ik contact op met Dr. Ajayi legde hem mijn situatie uit, hij vroeg om wat informatie over mezelf die ik hem gaf, na tijdens een consult vertelde hij me wat er moest gebeuren en ik deed wat ik had opgedragen, terwijl ik dit typ, is mijn vrouw haar breiwerk aan het breien in de woonkamer. Als je de hulp nodig hebt van een echte spirituele man, is Dr. Ajayi je laatste stop, neem dan contact met hem op via WhatsApp / Viber: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben hier om Dr Ajayi te bedanken voor het redden van mijn relatie. we zijn al vier jaar aan het daten, hij is 39 en 32. Mijn vriend is altijd zo zorgzaam en liefdevol geweest, hij heeft me voorgesteld aan al zijn familieleden en vrienden als zijn verloofde nadat we een paar maanden geleden verloofd waren. We hadden onze trouwdatum al vastgelegd totdat mijn dromen ineens in een nachtmerrie veranderden. Slechts een paar weken voor onze bruiloft veranderde mijn verloofde, in de mate dat hij zei dat hij niet meer geïnteresseerd was in de relatie, simpelweg omdat hij genoeg van me had, en wist dat dit het gevolg was van zijn ex-vriendin die hem smeekte om kwam al die tijd terug, maar hij zei dat hij niet in haar val zou trappen, maar toen hij zei dat het voorbij was en wist dat zij de oorzaak was. De hele nacht en dag huilde ik mijn hart en smeekte mijn verloofde om terug te komen omdat we onze bruiloft al hadden geregeld, maar hij weigerde totdat ik hoorde van Dr. Ajayi de spreukgebruiker, ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen, dat hij wat zal uitspreken spreuken en mijn verloofde zal binnen 3 dagen na de spreuk terugkomen. Een paar dagen later na de betovering, zoals beloofd door Dr. Ajayi, was mijn verloofde bij mij thuis en smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven, zeggende dat het hem speet en niet wist wat hem overkwam. allemaal dankzij Dr Ajayi voor het redden van mijn relatie, we zijn nu getrouwd. als je een spreukgebruiker nodig hebt voor elke vorm van spreukenwerk, neem dan contact op met de krachtige spirituele man Dr Ajayi op Viber / Whatsapp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen