Pagina's

zaterdag 5 juni 2021

Lente

 



Hoi, Hoi,

Met deze nieuwe slimline mal van Dutch Doobadoo maakte ik dit vrolijke lentekaartje.


Ik heb hiervoor de onderstaande mal gebruikt.


Dutch Card Art Slimline Ticket
470 713 869


Ik heb deze mal eerst overgetrokken op blauw  en wit cardstock. Het middelste gedeelte heb ik overgetrokken op designpapier. Dit is echt heel leuk en vrolijk lentepapier van Echo Park Welcome Spring.


De vensters heb ik eruit gesneden en achter het middelste venster heb ik schudmateriaal verwerkt in de kleurtjes geel en zwart. Als je goed kijkt zie je dat er ook bijtjes bij in zitten. Zo leuk en het past echt perfect bij de rest van het themakaartje. 




De beertjes heb ik gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design net zoals de leuke bijtjes die rondvliegen op het kaartje. De plukjes gras heb ik gemaakt met een stans en in het gras zien jullie wat tulpen en bloemetjes. De tulpen zijn gemaakt met een stans van Marianne Design en de bloemetjes heb ik gemaakt met een ponsje. 


De tekst stempel heb ik gemaakt met een stempelsetje van Marianne Design met allemaal leuke tekstjes die passen bij de lente.  Ik vind het zelf een hele vrolijke kaart geworden. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie ook al druk bezig zijn met maken van voorjaarskaartjes. 
Ik wens jullie een hele fijne dag, geniet lekker van het zonnetje en tot snel.

Groetjes,

1 opmerking: