Pagina's

vrijdag 11 juni 2021


Wat zijn de Crafty Kits toch superleuk. Nieuw deze maand is de Crafty Kit Slimline Giraffe. In deze Crafty Kit zit designpapier en 2 uitdrukvellen met giraffen. Ik heb er deze kaart mee gemaakt. 



Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Slimline Jeans gebruikt. Het designpapier komt uit de Crafty Kit Slimline Giraffe.

utch Card Art Slimline Jeans
470.713.870


Crafty Kit Slimline Girafffe
473.005.009





Op het designpapier heb ik de Mask Art Slimline Mandala gelegd en ingesmeerd met de Dutch Doobadoo Structuurpasta Wit.

Dutch Mask Art Slimline Mandala
470.784.001


Dutch Doobadoo Structuur Pasta Wit
870.000.000



Op de Slimline mal zitten 2 leuke jeanszakken. Die heb ik alleen op de randen vastgeplakt zodat je er nog een leuk kaartje in kunt stoppen. En zijn ze niet lief de giraffen uit de Crafty Kit? Op de bloemen (van ECD) heb ik de Paper Art Vlinder geplakt. Deze heb ik op de Versamark gedrukt en daarna de Distress Embossing Glaze Kitsch Flamingo erover heen gestrooid. Dit heb ik weer verhit met de heattool. Met de distress inkt Kitsch Flamingo heb ik de bloem gekleurd.


 Ook aan de bovenkant heb ik een jeanszakje geplakt. Hierin heb ik 1 van de girafjes gestopt. Achter de bloem heb ik de Paper Art Vogelkooi geplakt. Die heb ik eerst op Versamark gedrukt en daarna bestrooid met embossingpoeder Vintage Photo. Op het uitdrukvel in de Crafty Kit zitten ook leuke bloemetjes en vlinders die je uit kunt knippen. Ik heb ze op de giraffe geplakt.


Rondom de kaart langs de kanten heb ik met een bruine fineliner een lijn getrokken. En wist je dat we bij Dutch Doobadoo verschillende kleuren Pearlpennen hebben? In de hoeken heb ik pareltjes gemaakt met de Pearl Pen Pink.

Dutch Pearl Pen Pink
870.003.019

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 
Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag. Tot de volgende keer!

Liefs,


1 opmerking: