Pagina's

zondag 20 juni 2021

Goaaaallll



Op dit moment vindt het EK Voetbal plaats. En hoe leuk is het dat we bij Dutch Doobadoo een superleuke voetbal collectie hebben. Nieuw zijn nu het designpapier op A4 formaat en de Build Up Leeuw. Deze mallen zijn super te combineren met de voetbal mallen die eerdere al zijn uitgebracht. 


Voor de basis heb ik de vorige Crafty Kit Voetbal 472.100.003 gebruikt. Naast de Shape Art zitten ook  de leuke embellishments in deze kit. Het designpapier is nu opnieuw uitgebracht in A4 formaat.

Dutch Designpapier Voetbal
473.005.012

473.005.012 Dutch designpapier A4 - Kick It


Op de Shape Art heb ik de Card Art Goal geplakt. Deze heb ik overgenomen uit groen cardstock. Daarna de binnenmaten overgenomen uit wit en zwart cardstock en het designpapier.

Card Art Goal
470.713.791

470.713.791 Card Art Goal


En hoe leuk is toch de Build Up Leeuw!! Ik heb hiervan alleen het hoofd overgenomen. Deze heb ik uit glad wit cardstock overgenomen en op kleur gebracht met distress inkt.

Build Up Leeuw
470.713.881

470.713.881 Build Up Leeuw

Op het hoofd heb ik nog een hoedje geplakt. Deze komt uit de Build Up Kleding Beer. En zoals je ziet, kun je deze ook heel goed gebruiken voor de Build Up Leeuw.

Build Up Kleding Beer
470.713.798

470.713.798 Build Up Beer Kleding

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

1 opmerking:

  1. I want to appreciate Dr Believe for the restoration of my marriage with his spell casting after 5years of separation with my husband, with the help of the great spell caster Dr Believe ,my husband return home and now we are happily together for good,once again thanks Dr Believe , He also cure all kinds of sickness and such as;
    1 love spell
    2 Good job spell
    3 fruit of the womb
    4 Hiv/ Aids
    5 Business spell
    6 win EX back
    7 promotion spell
    8 lotter spell and court cases....
    Here is the email address of Dr Believe via: believelovespelltemple@gmail.com You can also check on Dr Believe page on https://www.facebook.com/DrBelievetemple-106611931721348

    Lord bless you forever Papa
    Thanks A lots...

    BeantwoordenVerwijderen