Pagina's

dinsdag 30 juli 2019

You are Weird and I love It

Hallo allemaal,

We hebben weer een superleuke mal bij Dutch Doobadoo, namelijk de Fold Card Art Jacket.


Bij deze mal vouw je de 2 verticale lijnen naar binnen en de 2 buitenste schuine lijnen vouw je naar buiten. Zo krijg je het idee van een jasje. Als je 3 lijnen naast elkaar ziet, is de middelste lijn altijd of de rillijn of de snijlijn. Bij deze kaart is het dus de rillijn.  

Dutch Fold Card Art Jacket
470.713.332

470.713.332 Fold Card Art 

De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. De binnenmaten heb ik overgenomen uit designpapier. 


De onderkant heb ik dichtgeplakt zodat ik er een tag in kan stoppen.


 Voor de tag heb ik het middelste vlak overgenomen (de buitenste lijnen). Daarna heb ik de tag iets kleiner gesneden zodat de tag er gemakkelijk in geschoven kon worden.


Hier nog een keer beide naast elkaar. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoek aan ons blog.  Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten