Pagina's

zaterdag 13 juli 2019

Birthday

Na het kleine malletje voor borduurwerk op een kaart zijn er nu ook 2 grotere mallen om kruissteekjes te borduren. Ik heb de ronde mal in mijn bezit en daar wat kaarten mee gemaakt. Vandaag laat ik jullie deze geborduurde roos zien.


Als basis nam ik de B-day mal van Dutch Doobadoo en maakte er een easelcard van. Deze tekende ik op wit fluweelkarton. 

Card art B-day 470.713.698

De letters rusten nu op de bodem en het vierkante vlak heb ik nogmaals getekend voor de achterkant. 
Op ca. 4 - 5 cm vanaf de bovenkant heb ik een horizontale lijn gerild en de bovenkanten op elkaar geplakt. De randen van het designpapier zijn bewerkt met witte gesso.


De roos heb ik geborduurd op de cirkel en deze zit op de twine cirkel. Het patroontje komt van Pinterest. Met een parelpen zijn de parels op de cirkel gemaakt.


Een bloem gemaakt met de mallen die bij de design folder horen en erbij zitten wat blaadjes.
Bij de letter B zit een klein bloemetje met blaadjes. Verder fladderen vrolijke vlinders rond.

Groetjes,
Tineke

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt met de borduurmal.
    Leuk om het op deze mal van DDbD te gebruiken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en mooi met de geborduurde roos! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Harstikke leuke kaart! Ik vind het borduursel ook supergaaf erbij.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen