Pagina's

woensdag 17 juli 2019

Hoor de vogeltjes Fluiten

Ik maakte dit schattige Card Art vogelhuisje in lentesfeer.


Het vogelhuisje 2x (1x met de cirkel eruit en 1x helemaal dicht) op wit cardstock getekend en uitgeknipt. Ik heb een horizontale lijn gerild halverwege het dak, de bovenste delen op elkaar geplakt zodat het een dubbele kaart is geworden. 

Card art Birdhouse 470.713.710

Op designpapier uit paperpad Awakening heb ik 2x het vogelhuisje getekend. Daarna het dak nogmaals op wit cardstock en op het houtdessin van designpapier Silent Night van Noor! Design.


De randen van het designpapier zijn lichtjes ingesmeerd met witte gesso.


Uit het designpapier knipte ik de tak met bladeren en vogeltje, het vogelnestje, eitjes en vogel. Tussen de eitjes in het nest heb ik wat sisal gedaan en veertjes.  Op een stukje designpapier een tekst gestempeld en onder het vogelnestje vastgezet. Een bloem uit wit flower foam gestanst en geblend met Memento Rosebud en daarna in vorm gemaakt met het strijkijzer. De bloem afgewerkt met groen blad en wat sisal.

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen:

  1. Deze is echt wel onwijs tof Tineke!! Schitterend kleuren en designpapier!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk dit vogelhuisje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen