Pagina's

dinsdag 2 juli 2019

Happy Birthday

Hallo bloglezers.
Het is altijd leuk om iemand een bijzondere kaart te sturen. Dutch Doobadoo maakt je dit erg gemakkelijk met hun bijzondere vormen om kaarten te maken.

Deze vrolijke kaart is gemaakt met de  Card Art Spring Card (nr. 470.713.669).


De buitenlijnen van de Card Art heb ik over genomen op wit cardstock.


De vlakken binnenin heb ik gemaakt van fleurig papier. Het leuke van deze Card Art is dat ik zo ook nog eens door mijn restjes papier heen kom. Die voorraad is inmiddels erg groot geworden.

Misschien leuk om te vertellen dat dit onderste stukje papier met al die kleurtjes erop een kopie is van een eerder gekleurd blad. Op een gegeven moment werd mij gevraagd om in zeer korte tijd een aantal kaarten te maken. Ik heb toen 1 achtergrondvel gemaakt, dit onder het kopieerapparaat gelegd en zo had ik snel het bijpassende papier dat ik nodig had. Sindsdien doe ik dat vaker, papier dat ik geverfd heb kopiƫren op een 200 grams vel. Altijd handig om wat op voorraad te hebben. Misschien ook een tip voor jou? Het spaart tijd en vieze vingers uit.


Vervolgens heb ik de kaart verder afgemaakt met allerlei papieren embellishments. Nu alleen nog even wachten tot er weer iemand jarig is zodat de kaart op de post kan.

Bedankt weer voor je bezoek aan het Dutch Doobadoo blog. Tot een volgende keer.

Groeten Hanny

1 opmerking: