Pagina's

donderdag 2 augustus 2018

The Legend

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kinder verjaardagskaart gemaakt. Ik maak ze niet vaak. Maar de Dutch Doobadoo Card Art Airplane is echt zo leuk om die hiervoor te gebruiken.


Voor de basis van de kaart heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Airplane gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. De binnenmaten heb ik overgenomen uit het superleuke Man Card Designpapier. 

Dutch Card Art Airplane
470.713.666

Dutch Paper Art Airplane
472.948.050

Op het voorste vlak heb ik een kaartje uit één van deze vellen geplakt. Hierboven op een vliegtuig met een paar propellers uit de Paper Art Airplane.  


 Het vliegtuigje heb ik uit blauw cardstock gehaald. Daarna de binnenmaten uit het designpapier Man Card.


In een vliegtuig hoort natuurlijk ook een piloot. Hiervoor heb ik Hanna omgdoopt tot piloot Hans. De snor komt uit de Dutch Doobadoo Paper Art Black Mustaches. Staat hem wel goed, vind je niet?

Dutch Paper Art Black Mustaches
472.950.002


Een cijfer voor de leeftijd staat altijd leuk op een verjaardagskaart. Deze komt uit de Dutch Doobadoo Stencil Art Numbers 2.

Dutch Stencil Art Numbers 2
470.715.805



Zoals ik hierboven heb vermeld, heb ik voor de basis de Dutch Fold Card Art Tri-Shutter. Ik heb hem alleen niet rechtop gezet, maar liggend zoals je op de foto's hierboven kunt zien. 

Dutch Fold Card Art Tri-Shutter
470.713.328


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Super leuk en goed idee om deze mal liggend te gebruiken, ga het zeker ook eens doen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen