Pagina's

maandag 13 augustus 2018

Gefeliciteerd met jullie Huwelijk


De Card Art mal Love kun je ook erg leuk als huwelijkskaart gebruiken. Kijk maar eens wat ik ervan gemaakt heb.


Deze tekstmal is voor een enkele kaart maar ik wilde een dubbele kaart maken.  Dit heb ik als volgt gedaan: Eerst heb ik de mal getekend op donkerbruin karton. Daarna de mal omgeklapt tegen de bovenrand van de letters en de mal omgekeerd over te tekenen. Alles uitgeknipt en de bogen van het hart uitgesneden zodat het hart aan de voorkant gewoon is zoals de mal is.  

Card art Love 470.713.659

De randen van karton en designpapier heb ik bewerkt met een kwastje met witte gesso.


Groetjes,
Tineke

1 opmerking:

  1. Is inderdaad geweldig mooi, leuk idee om de 2 mallen te combineren! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen