Pagina's

donderdag 9 augustus 2018

Birthday Wishes


Hallo allemaal,

Voor de bloghop van Dutch Doobadoo heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. Ik heb uit de Cart Art mal 470 713 669 Spring Card gebruikt.


 Voor het maken van deze kaart heb ik het designpapier Love Letters van Noor! Design gebruikt. Bij dit designpapier hoort bijpassend cardstock. Wel zo handig omdat je nu zelf niet het juiste papier bij elkaar hoeft te zoeken. Het stempeladfrukje heb ik ingekleurd met Faber Castel potloden.


Op de stansjes heb ik zelf nog een randje getekend met een fine liner. Dat geeft net iets extra's vind ik zelf. 


Verder heb ik wat tekst stempeltjes gebruikt. De hartjesrand bovenaan de kaart heb ik gemaakt met een stans van Joy 6002/0251. 


Verder heb ik het afgemaakt met een toefje bloemen waaronder ik een swirl met hartjes heb verwerkt, dit is een bruine stansmal van Joy.  Het notitieblaadje heb ik ook gemaakt met een stans van Joy. Hierop heb ik enkele inkspetters gestempeld. 


Ik wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer. 

Groetjes Mirande

1 opmerking: