Pagina's

maandag 27 augustus 2018

Happy Birthday!


Hallo allemaal,

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het Art Box up doosje van Dutch Doobadoo. 470 713 047.


Het is een leuk pop up doosje, die je voor allerlei projectjes kunt gebruiken. Ik heb er dit keer een verjaardagscadeautje van gemaakt met het vrolijke feestvarkentje van DenDennis. 


Het designpapier komt uit een oud papierblokje dat ik nog in mijn papierkast had liggen. Het feestelijke papier past qua kleur zo goed bij een varkentje daarom heb ik het ook gekozen.


Ik heb het doosje overgetrokken op wit cardstock.  Daarna heb ik het voorzien van twee verschillende soorten design papier.  In het middengedeelte heb ik drie strookjes geplakt waarop ik alle plaatjes heb bevestigd.  Met verschillende stansjes heb ik een cadeautje, een verjaardagstaartje, slingers en ballonnen gemaakt. Op de achterkant heb ik nog een ronde stans met de tekst Happy Birthday geplakt. Ook hierin heb ik weer het slingertje verwerkt. 


Het feestvarken heb ik dus met de leuke snijmal van DenDennis gemaakt. Wat zijn dit leuke mallen om mee te werken. Echt iets voor mij dat kleine priegelwerk. Mijn vriendinnen lachen er wel eens om als ik weer met zo'n stans van een poppetje aan kom. Maar ik word er echt heel blij van.


 De flapjes aan de zijkanten en de voorkant heb ik ook gebruikt om het  doosje wat meer aan te kleden voor de jarige. 


Hieronder laat ik jullie nog even een foto zien van de binnenkant voor de mensen, die niet weten hoe dat werkt. Het rechte strookje mindenin de mal gebruik je dus voor de binnenkant. 


Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes opgedaan hebben. Ik vond het in ieder geval erg leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen op ons blog. Wie weet tot snel. 



Groetjes Mirande

3 opmerkingen: