Pagina's

woensdag 22 augustus 2018

Fijne vakantie allemaal!

Hallo allemaal.

Sommigen van jullie hebben hun vakantie misschien al wel gehad. Anderen hebben wellicht nu vakantie of binnenkort vakantie. Het allerfijnste van vakantie hebben vind ik denk ik dat gevoel van dat je alle tijd hebt om van alles te ondernemen. Je leeft niet zo gejaagd, maar hebt de tijd om te relaxen. Gewoon eens een dag te vullen met zien wat er op je afkomt die dag. Of gewoon niets doen. Al lukt dat niets doen mij eigenlijk nooit. Daarvoor heb ik natuurlijk ook een veel te leuke hobby.  en vriendin van mij heeft een mooie tent gekocht en gaat daarmee kamperen. Om haar een fijne vakantie toe te wensen, heb ik een kaart voor haar gemaakt.


Ik heb deze kaart op de volgende manier gemaakt:


Met acrylverf en een babydoekje heb ik strepen op het papier gemaakt. Daarna heb ik hier met roze verf op gespat.




Met distress inkt en een blending tool en de Dutch Doobadoo Mask a5 metall  (470.715.015)
heb ik wat accenten aangebracht. 


Hetzelfde heb ik gedaan met de Dutch Doobadoo Mask Art A5 Geomatric Blocks (470.715.114).


Met distress inkt en een stempel heb ik nog meer accenten op de achtergrond aangebracht. Voor deze kaart heb ik de Dutch Card Art 2 luik A5 (470.713.672) gebruikt.

  

Op deze kaart heb ik wat labeltjes, tekststroken en de Dutch foamstamp Airplane World (494.902.004) gebruikt. De afdruk heb ik gemaakt met acrylverf op een restpapiertje.



Het Softboard Art Honeycomb (478.007.001) is erg leuk om te gebruiken. Dit softboard is te snijden en knippen, maar ook te scheuren. Het schilderen gaat gemakkelijk met acrylverf.


Ik hoef er denk ik niet meer bij te vermelden dat ik alles met de Dutch Doobadoo lijm heb gelijmd. Deze lijm is echt mijn favoriete lijm. Bovenaan de kaart heb ik de randen nog even bewerkt met mijn schaar zodat deze rand wat minder strak is. De kaart is klaar om op de bus te doen.

Voor iedereen die vakantie heeft of nog gaat krijgen, geniet van jullie vakantie!
Dat ga ik ook doen.

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten