Pagina's

woensdag 25 juli 2018

Travel the World

De super leuke Box Art mal. Dit word een soort doosje die je, na dat hij klaar is, dubbel gevouwen kan worden zodat hij nog in een envelop past. Het doosje heeft een soort van schotjes waar je weer leuke dingen aan kan plakken. Ik heb er een voorbeeld mee gemaakt.


De basis heb ik uit zwart kraft papier gemaakt. In het doosje zitten dus 2 schotjes waar ik grasrandjes op heb geplakt. Aan stukjes ijzerdraad heb ik vervolgens vlinders geplakt die ik gestempeld had en uitgeknipt. Het doosje heb ik beplakt met designpapier wat ik zelf gemaakt heb met distress inkt oxides en diverse masks.

Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Pop Up Box

Op het achterste staande deel heb ik een paper art geplakt uit de set Airplane van Laser Paper Art 472.948.050. Met nog een leuke stikker tekst en wat doodles langs de randjes was hij voor mij klaar.

472.948.050 Laser Paper Art A5  Airplane

Weer een erg leuk nieuw modelletje om te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten