Pagina's

dinsdag 3 juli 2018

Life is better with Friends

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie waarbij ik deze keer geen gebruik heb gemaakt van een shape art of card art. De basis is een model die werd gemaakt bij een online workshop op facebook. Bij deze kaart heb ik wel de Dutch Doobadoo Paper Art gebruikt. Kennen jullie deze?



Dit zijn kant-en klare gelaserde A5 vellen met diverse thema's/afbeeldingen. Echt superhandig. Want je kunt ze gelijk gebruiken. Alleen uitknippen en opplakken maar. Je hebt er ook geen stansmachine voor nodig.


 Het designpapier en de mallen die ik gebruikt heb, zijn van Noor! Design. 


Het zeepaardje, de schelp, de bel en de bubbles komen uit de Dutch Paper Art vellen.   Ze zijn wit, maar als je wilt, kun je het ook nog kleuren. En dat kan met elk kleurmedium dat je wilt, zoals potloden, stiften, verf, enz. Ik heb voor deze kaart de Paper Art Nautical en Paper Art Bubbles gebruikt.

Dutch Paper Art Nautical
472.948.025

Dutch Paper Art Bubbles
472.948.047

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je vragen? Stel hem gerust hoor. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten