Pagina's

vrijdag 4 maart 2016

Live in the Moment

Goedemorgen allemaal,

Met dit druilerige weer is een kaartje in voorjaarskleuren wel lekker toch? Dit kaartje heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art mal Fantasy. 


De basis heb ik omgetrokken op roze cardstock en  een maatje kleiner op wit cardstock. Onder het design papier heb ik een ronde mal gedaan.  Twee stroken geponst met een pons waar ik een strook designpapier op heb gedaan.


Het afdrukje van Wee heb ik ingekleurd met distressinkt en Twinkling H20's. Daarna gestanst met de ronde stitch mal, dan krijg je zo'n mooi randje erlangs. Daarna gemat op een roze ondergrondje ook gestanst met een stikrandje, maar dan een maatje groter. 


Op deze rand heb ik stipjes gezet met de Pearlen Pen van Dutch Doobadoo . Met een doily het geheel op de kaart geplakt.


De rand versiert met bloemen en blaadjes en wat kralen.



Aan de andere kant de hearttag gedaan. Op deze tag zit een papieren strik gestanst. Nog een paar blommen erbij om het af te maken.
  

Hier nog even de parelpen van Dutch Doobadoo. Echtb ideaal in gebruik en geen geklooi met weg springende pareltjes.

Tot de volgernde keer!

3 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely litle girl and so beautiful color scheme. Yesterday I did take the same colors for my card too ;-)
    I like the details and the pretty flowers.
    Best regards Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig heel mooi model die staat ook op mijn verlanglijst .
    Super mooi met de stempel mooie kleuren en details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen