Pagina's

woensdag 2 maart 2016

Just Wavin Hello

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik voor jullie aan de slag gegaan met de Card Art Snowglobe 470.713.591 . Ik heb er geen winters kaartje mee gemaakt. Want natuurlijk kun je deze mal ook voor andere kaarten gebruiken. Ik heb er een strandkaart van gemaakt.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik het ronde gedeelte nogmaals uitgeknipt. Het binnenste gedeelte daarna uitgeknipt en dit op mica geplakt. Daarna dit weer uit mica geknipt. Op het ronde gedeelte (dus op het gedeelte van de witte cardstock) heb ik foamtape geplakt. Zorg ervoor dat dit allemaal goed aansluit, dat er niets tussen kan vallen.



 Ik heb wat schelpjes fijn geslagen met een hamer en dit op de kaart gelegd. De plakkertjes van de foamtape eraf gehaald en dan plak je de ronding met mica op de basiskaart. Voor de afwerking heb ik nog een parelsnoer eromheen geplakt. Zo zie je foamtape niet meer.

 

 Op de basis heb ik designpapier geplakt. Die is van Noor! Design. Daarna heb ik de mask 470.715.037 erop gelegd en ingesmeerd met structuurpasta. Dit goed laten drogen. Daarna heb ik de Noor! Design golvenmal erop geplakt. 


Op die leuke labeltjes van Noor! Design heb ik een stempel gestempeld en een touw geplakt. Die komt uit de Paper Art vel Nautical 472.948.025.


Ik heb verder nog diverse Noor! Design mallen uit de Sea Shore collectie gebruikt.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je vragen? Stel ze gerust hoor!
Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen: