Pagina's

zondag 6 maart 2016

Get Well Soon

Goedemorgen allemaal,

Aankomende week liggen er weer nieuwe artikelen van Dutch Doobadoo in de winkel. Ik ben alvast met het kleine envelopje aan de slag gegaan.



Het is echt zo'n schatje en zo leuk om te doen. De basis van dit evelopje heb ik gemaakt uit wit karton. Hierop heb ik designpapier gebruikt. Je ziet echt weinig geel design papier, dus ik dacht ... na al die regen wil ik wel eens iets zonnigs gebruiken.

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Envelop Art - Envelope + label A4

Aan de voorkant van het envelopje heb ik een stukje ribbelkarton gedaan. Ik heb de ruitjes van de mal schuin gedaan, maar je kun hem natuurlijk ook recht neerleggen.

Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Every day ENG labels

Het mooie takje is een vintage flourishes van Noor! Design. Ook het veertje is een stans van Noor! Design. Verder een leuk bloementoefje gemaakt, meer heeft het envelopje ook niet nodig. Op de tag heb ik een Get well Soon label art van Dutch Doobadoo gedaan.


Achterkant van het envelopje, hier schuif je ook de tag in, ik heb het vlapje open gelaten, zo kun je nog een strik aan de tag maken. Dit is echt superleuk om te geven, je kunt er ook een geld envelopje van maken, het is voor vele doeleinden geschikt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


1 opmerking:

  1. Ontzettend leuk en mooi gedaan. Ik heb ook al diverse geldenvelopjes met deze mal gemaakt en vind 'm geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen