Pagina's

zondag 20 maart 2016

It's a Boy!

Goedemorgen bloglezers,

Vandaag laat ik jullie een babayrompertje zien dat ik gemaakt heb met een mal van Dutch Doobadoo. Heel makkelijk, omtrekken, uitknippen, plakken.



De basis heb ik omgetrokken op wit Cardstock. Daarna de designpapier gedeelten omgetrokken op het mooi Designpapier. Ook uitgeknipt en opgeplakt.



Langs de nek heb ik een klein stukje Doily geplakt en daar een klein kantje op. Hierop een ministrikje met een kettinkje met bedel eraan. De mouwtjes zijn sokjes. Die heb ik naar binnen gelegd en toen heb ik het rompertje pas dichtgeplakt.

   

Op de tag die eraan hangt  heb ik paperart van Dutch Doobadoo opgeplakt die ik blauw heb gemaakt met Panpastel. Dat is het leuke van de Paperart die kan je dus passend maken in de kleur die je wenst. Dat hoeft natuurlijk niet met panpastel, maar dat kan ook met kleurpotlood,  verf, inkt. Net wat je voor handen hebt.


Aan de onderkant ook twee kantjes geplakt langs de beenopeningen en een knoopje als sluiting.
Hoe leuk is dit om als bij een geboorte te versturen of te geven?



Tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Super leuk en mooi. Ga deze mal ook eens proberen en net zo mooi te maken als jij hebt gedaan!
    Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergat ik nog te vragen, waar heb je dat beeldige papier vandaan? Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig papier! Schattige en een lieve creatie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen