Pagina's

zondag 27 maart 2016

Just a Little Gift

Vandaag dit leuke Merci doosje 470.713.017. In dit doosje kan je 4 reepjes Merci chocolade stoppen. Leuk om weg te geven toch?


Ik heb de mal eerst nagetekend op Kraft Cardstock, de ruw gemaakt met de Paper Distresser en daarna voorzien van een beetje gesso. Daarna het designpapier erop geplakt Heerlijk die paarse tinten!

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Merci        

Op de bovenkant heb ik een bloementoef gemaakt, achter die bloemen zie je nog de Paper Art Kraft Leaves van Dutch Doobadoo.


Op de binnenkant heb ik een taartrandje geplakt met daarop een cirkel met designpapier. Daar overheen een banner met tekst geplakt. Hiervoor heb ik de mal 6002/0386 gebruikt en het bijbehorende stempelset 6410/0338. Op de banner zit nog een schattig vogeltje, hiervoor heb ik de nieuwe Paper Art 472.948.036 gebruikt.

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Valentine

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

3 opmerkingen: