Pagina's

zaterdag 27 juni 2015

Special Delivery

Hoi allemaal,

Wat is de baby lijn toch leuk van Dutch Doobadoo. Ik laat jullie een flesje zien die ik uit de Dutch Doobadoo Card Art Zuigfles heb gemaakt. Ik wilde voor een jongen iets maken dus met blauw cardstock aan de gang als basis. 


En toen was het tja baby blauw papier, ik heb zoveel maar echt babypapier heel weinig. Toen even goed gaan spitten in mijn paperpad collectie. Het werd papier van Simple stories vintage bliss. Ik wilde niet te blauw doen, ik hou wel van kleurtjes erbij, dus perfect zo met dat papier.


Ik heb in de hoek een doilly geplakt en daar overheen een gestanst hart van een stans van Noor. Wat papiertjes op de fles en een klein bingo kaartje met sweet ertussen, zit ook in dat blokje. De rand  heb ik een stans gebruikt van Tim holtz.

472.948.031 Dutch Doobadoo paper Art Baby

Onder het bingo kaartje met sweet erop een tekstje uit Dutch Doobadoo paper Art Baby geplakt , deze wat bewerkt met wat stickles.  Het stempeltje is van Papernest Dolls Special Delivery Rubber Stamp. Gekleurd met distress inkt.



 Onder het bingo kaartje met sweet erop een tekstje uit Dutch Doobadoo paper Art Baby geplakt , deze wat bewerkt met wat stickles. In de Dutch Doobadoo paper Art Baby zitten zulke leuke tekstjes die je goed kan combineren.


Tot de volgende keer,
Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking:

  1. Hoi Christa,
    Hij is super gaaf zeg heel leuk.En de kleuren zijn prachtig!

    lieve groetjes Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen