Pagina's

vrijdag 5 juni 2015

Home is where the Ocean is

Vandaag laat ik jullie deze creatie gezien, gemaakt met de nieuwe Card Art mal Suitcase van Dutch Doobadoo. Ik heb er een gezellig maritiem koffertje van gemaakt.


Het papier wat ik heb gebruikt komt uit het paperpad At the Sea 6011/0312, dit heb ik gecombineerd met Kraft Cardstock voor een stoere look.

470.713.011 Dutch Doobadoo Card Art Koffer

Het idee van om de Buckles stansjes 6002/0224 van Noor! Design te gebruiken heb ik bij Raffaela gezien.


Onderlangs heb ik wat schelpjes geplakt. Het stuurwiel en het anker heb ik gemaakt met de SeaShore stansjes. De kleine schelpjes komen van het Paper Art vel Nautical van Dutch Doobaboo. Daarvoor nog een brad van een stuurwiel geplakt. De pootjes heb ik eraf geknipt zodat ik het gewoon kon plakken.


Aan de linkerkant een strik gemaakt van Raffia, aan dat strik heb ik de label 6002/0348 van Noor! Design gebruikt, daarop een tekst gestempeld met de kleur Archival Coffee. De randen van al het Kraft Cardstock heb ik bewerkt met Crackle Paint - White.

472.948.025 Laser Paper Art A5 Nautical

Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met dit project. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten