Pagina's

zondag 1 september 2019

Dutch Doobadoo Challenge #55

Jolanda heeft weer een super toffe Challenge voor jullie bedacht. Kijk maar eens. We hopen dat jullie weer massaal mee doen.


Het is het Shape Art model 470.713.176 deze keer. 

Natuurlijk heeft het Dutch Doobadoo team weer mooie voorbeelden voor jullie gemaakt ter inspiratie.



Corry

Mirande

Hanny

Plony

Tineke

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind september 2019 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook. Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@noortje-design.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind september met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.  
  
We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!


5 opmerkingen:

  1. Geweldige challenge met prachtige voorbeelden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spell caster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij hielp Ik heb onlangs mijn relatie herenigd met mijn man die me gedumpt heeft. Toen ik contact opnam met Wiseman, heeft hij een liefdesbetovering voor me uitgesproken en mijn man die zei dat hij niets meer met me te maken had, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu erg blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mooie Challenger.. ik ga er aan mee doen. Erg leuk.. had er laatst al één gemaakt voor mijn broer. Bijna de zelfde opstelling.. Hoe leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Getuigenis Door Tamara Noel, Hoe je ex-partner snel terug te krijgen!
    Ik was gekwetst en hart gebroken toen er zeven maanden geleden een heel groot probleem in mijn huwelijk voorkwam, tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak aanhangig maakte bij een scheiding. hij zei dat hij nooit meer bij me wilde blijven en dat hij niet meer van me hield. Dus ging hij het huis uit en maakte ik en mijn kinderen hevige pijn. Ik heb al mijn mogelijke middelen geprobeerd om hem terug te krijgen na veel smeken, maar het mocht niet baten en hij bevestigde dat hij zijn beslissing had genomen en hij me nooit meer wilde zien. Dus toen ik op een avond terugkwam van mijn werk, ontmoette ik een oude vriend van mij die naar mijn man vroeg. Dus ik legde alles aan hem uit en dus vertelde hij me dat de enige manier waarop ik mijn man terug kan krijgen, is om een ​​spell spelletje te bezoeken genaamd DR ISIKOLO, omdat het ook echt voor hem heeft gewerkt. Hoewel ik nooit in betovering geloofde, maar ik geen andere keus had, dan zijn advies op te volgen. Toen gaf hij me het e-mailadres van de spell caster die hij bezocht. Dus de volgende ochtend stuurde ik een e-mail naar het adres dat hij me gaf en de spell caster verzekerde me dat ik mijn man de volgende 48 uur terug zou krijgen zodra ik hieraan gehoor geef. Wat een geweldige verklaring !! Ik heb nooit geloofd. dus hij sprak met me en vertelde me alles wat ik moest doen. Daarna het werk voor me doen en na 48 uur, dus verrassend gaf mijn man die me de afgelopen 7 maanden niet had gebeld me een telefoontje om me te informeren dat hij terug zou komen. Zo geweldig!! Dus dat was hoe hij diezelfde dag terugkwam met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en onze kinderen toebracht. Vanaf die dag was onze relatie nu sterker dan voorheen door de hulp van Dr. ISIKOLO. Dus ik zal je adviseren daar als je een probleem hebt contact met hem opnemen, ik geef je 100% garantie dat hij je zal helpen.
    E-mail hem op: isikolosolutionhome@gmail.com
    WhatsApp / call +2348133261196
    Heel erg bedankt !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. When I found Dr. DODO I was in desperate need of bringing my ex lover back. He left me for another woman. It happened so fast and I had no say in the situation at all. He just dumped me after 3 years with no explanation. I contact Dr.DODO through his and He told me me what i need to do before he can help me and i did what he told me to, after i provided what he wanted, he cast a love spell to help us get back together. Shortly after he did his spell, my boyfriend started texting me again and felt horrible for what he just put me through. He said that I was the most important person in his life and he knows that now. We moved in together and he was more open to me than before and then he started spending more time with me than before. Ever since Dr. DODO helped me, my partner is very stable, faithful and closer to me than before. I highly recommends Dr. DODO to anyone in need of help. on via whatsapp, +17068714571 , Email: drdodotemple@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen