Pagina's

maandag 23 september 2019

De h is van Hertjes

Hallo allemaal,

Ook vandaag ben ik weer aan de slag gegaan met een nieuwe letter voor in mijn ABC-Boek. Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de h van hertjes.



De basispagina heb ik gemaakt van creme cardstock 15 x 15 cm. Hierop heb ik designpapier verwerkt en daarna  ben ik aan de slag gegaan met het Dutch Art Alphabet 470.990.112.




Ik heb alleen de letter eerst op creme cardstock over getrokken en daarna uitgenkipt. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de stansmallen van de hertjes. Ook bij de hertjes in het bos is het inmiddels ook al een beetje herfst geworden.  De blaadjes vallen van de bomen zoals jullie kunnen zien. 


De blaadjes heb ik gemaakt met een stans.  Deze heb ik uit verschillende kleuren papier gestanst, zodat de blaadjes in verschillende herfstkleurtjes naar beneden dwarrelen.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze bladzijde vinden.  Ik wens jullie een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes Mirande

1 opmerking: