Pagina's

woensdag 25 september 2019

Party

Hallo allemaal.

Ondanks alle mogelijkheden op digitaal gebied, vind ik het nog steeds het leukst om een verjaardagskaart via de post te sturen. En als je er een wilt sturen, zul je ook een kaart moeten maken. En dat heb ik gedaan.


De basis van deze kaart is gemaakt met de Dutch Card Ticket A5, nr. 470.713.684.


De achtergrond heb ik gemaakt met distress inkt, een blending tool en de Dutch Mask Art
Triangle Wave nr. 470.715.143.



Ik heb op een vel papier deze achtergrond gemaakt. Hierbij heb ik de mask met een blending tool gebruikt. Dit zijn de gekleurde driehoekjes die je op het papier ziet staan. De inkt die hierbij op de mask achter bleef heb ik iets nat gemaakt en hiermee heb ik een afdruk op het papier gemaakt. Eigenlijk is dit het idee van stempelen met je mask. Dit zijn de lijnen van de mask die je op het papier ziet staan. Op deze manier kun je de mask dus op 2 verschillende manieren gebruiken.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik het patroon door laten lopen. Voordat ik dit papier in 2 delen heb gesneden, heb ik er eerst op gestempeld. De cirkels die ik nog van een ander project over had, heb ik ook op mijn kaart geplakt. En daarna heb ik de voorkant gemaakt.


Een verjaardagskaart met zwart, zonder slingers en ballonnen. Maar ik denk dat de persoon naar wie deze kaart gestuurd gaat worden er wel heel blij mee zal zijn.

Tot een volgende keer.

Groeten Hanny

1 opmerking: